Sandro Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Het ijs tijdens schaatsperiodes is altijd punt van discussie. Hoe dik is het? Ligt er wel of geen sneeuw op? Zijn er geen wakken? Alles voor die legendarische woorden: iet giet oan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 (bewerkt) Iet giet oan wordt wat mij betreft heel vaak gezegd door mensen die het niet uit kunnen spreken en dat doet pijn aan mijn in Friesland geboren oren. 14 maart 2018 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 Oren, geboren met een boel lijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2018 IJf Blokker, alias Barend Servet, wie kent hem en z'n liedje 'waar moet dat heen, hoe zal dat gaan' nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2018 Dat gaan nog veel mensen ontdekken of zeggen of negeren of iets anders vaags, alles om maar te kunnen regeren op de Nog niet vergeten Barend Servet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 (bewerkt) Liggend van onder de tafel roept bij mij de vraag op of dat was omdat je tóen al zoveel dronk dat je niet meer gewoon op een stoel kon zitten. 16 maart 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 Zitten op een stoel zonder drank is een heerlijk gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 april 2018 Rapport Share Geplaatst 18 april 2018 Gevoel, gevoel, zonder alcohol is er een heleboel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Een heleboel ruimte komt er zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Holle vaten klinken zo gek nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2018 Rapport Share Geplaatst 20 april 2018 Zo gek nog niet om er weer een heldere dag aan vast te plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Ken wel wezen, zei boer Geurt, maar af en toe hebbie ook regen nodig anders groeit er niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Niks18 vind ik een prima campagne, alleen is niks dan met een 'x'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 X-benen zijn het tegenovergestelde van O-benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 O-benen zijn handig bij paardrijden? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Paardrijden over het strand lijkt me altijd nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Nog wat extra koffie op deze vroege natte ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ochtendstond heeft goud in de mond zegt het spreekwoord, echter deze ochtend lijkt het goud elders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Elders is het gras altijd groener Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Groener gras wordt veroorzaakt door meer stront aan de knikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 (bewerkt) De knikker die met gras begroeid raakt heb ik nog nooit gezien. 30 april 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ooit gezien dan dat er stront aan die spreekwoordelijke knikker zat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Zat ik even niet op te letten en kreeg ik die stront zo aan mijn niet spreekwoordelijke vingers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 vingers horen ook in zo'n opruimzakje voordat je de stront opraapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Stront oprapen moet iedereen doen als zijn of haar hond buiten zijn of haar behoefte doet, tenzij die dat doet in bv een greppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden