Yvonne Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Rok en bloesje, jurk of wordt het toch een spijkerbroek voor de ontmoeting Smart? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Smart had het over een leren broekje zelfs, nou ja het is alweer bijna carnaval smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 carnaval in leren broekje, ook leren pijpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 pijpen volgens de nederlandse ecyclopedie is een melodie spelen op de speelpijp van, met name, een rietinstrument zoals de doedelzak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Doedelzak spelen heb ik me nooit in bekwaamd, doch 'n licht trillend riet is niet iets wat ik snel wil ontberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Ren naar de winkel, koop een doedelzak en je hebt dubbel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Plezier voor medebewoners binnen straal van 50mtr ook gegarandeerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 eerder ben ik deze zondag in de stemming voor een klankschalensessie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 klankschalensessies kunnen mij dan weer minder bekoren smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Oren hier houden eigenlijk ook wel heel veel van stilte, of hooguit het gekwetter van vogels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Vogels zijn al weer goed te horen. Vanochtend een lijster in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 in de tuin is het een kale grauwe bedoening, enkel te verhelpen door binnenkort een heleboel kleurige viooltjes aan te schaffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 schaffen we hier niet aan vanwege de opkomst der sneeuwklokjes smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Eeuwklokjes gaan langer mee dan gewone klokjes. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Klokjes luiden, maar de bel hangt waarschijnlijk bij mijn kluts, kwijt. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 kluts kwijtraken is iets wat mij ook wel overkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Overkomt mij nu dat ik én een bericht én mijn kluts kwijt ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Ben ik weer even mijn beide voeten op de grond kwijt, dat kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Dat kan ook niet anders bij het slapengaan, aangenomen dat je ook met je voeten in bed gaat liggen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Genoeg gezweefd en gelegen nu, tijd om de pootjes weer ferm op de grond te planten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Planten van bollenplanten zag ik vorige week in de Hortus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 In de Hortus ben ik al heel lang niet geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Stak ik mijn hoofd door de deur, ligt er sneeuw bij min twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Weet niet hoe hard het hier vriest, maar het woord sneeuw is eigenlijk al teveel eer voor die paar vlokjes die hier liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Liggen er bij jullie vlokjes sneeuw, hier ligt van alles, maar geen sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden