basta Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Debacle, debacle... nee, ik geef het op, ik weet niks met debacle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Debacle is ook een lastig woord om mee te beginnen, in dat kader denk ik wel aan ene meneer DT , ik wilde niet kijken naar zijn inauguratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Zijn inauguratie bevatte onder andere een stuk van een speech van Bane, de Batman slechterik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 slechterik is nog een te mooi woord voor deze engerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 (bewerkt) Engerd die me de rillingen over de rug bezorgt en van wie ik echt bang word, in die man heb ik geen enkel vertrouwen 22 januari 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Vertrouwen is wat mij betreft ver te zoeken voor deze persoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 deze persoon was zelfs tijden mijn volleywedstrijd net nog reden voor tweespalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Tweespalt over politiek tijdens het volleyballen moet worden verboden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 verboden worden moet er niets, en ik ga wel voor 'n frisse wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 'n frisse wind is prettig, maar deze wind stinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 inktzwart vind ik de manier waarop hij naar zijn kwetsbare medemens kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 kijkt hij alleen dan is het tot daaraantoe, maar deze man zegt en doet ook hele enge dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Dingen als een vreedzame machtsoverdracht in Gambia stemmen me dan weer vrolijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Vrolijker werd ik ook daar niet van, de verliezende president kent het begrip democratie blijkbaar nog onvoldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Onvoldoende drong de uitslag tot hem door maar uiteindelijk heeft hij het veld geruimd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Geruimd worden mag je nooit meer in mijn bijzijn zeggen, zei de kip tegen haar haan. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Leggen we de verantwoordelijkheid voor ons gedrag toch maar liever bij onszelf in plaats van bij een ander neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 neerwaarste spiraal meestal als een ander onze verantwoordelijkheden gaat dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Dragen van te kleine schoenen is pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Dragen van te kleine schoenen is pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 pijnlijk dubbel ja, 2 schoenen tegelijk aan zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Zeker weten 2 schoenen aan.jij niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 dansschoenen, volleyschoenen, laarzen, sloffen, alles in 2-voud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Oud worden vind ik vreselijk..bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden