lady jane Geplaatst 2 februari Rapport Geplaatst 2 februari (bewerkt) aag? das mn buurvrouw 2 februari bewerkt door lady jane
Lonster1 Geplaatst 2 februari Rapport Geplaatst 2 februari Vrouw of man, meer varianten bestaan er niet volgens de president van Amerika.
lady jane Geplaatst 2 februari Rapport Geplaatst 2 februari de president van Amerika vind ik een gevaarlijke en bijzonder enge man, geen president zijn waardig
Lonster1 Geplaatst 3 februari Rapport Geplaatst 3 februari Zijn waardigheid nam toe, net zoals zijn buikomvang.
lady jane Geplaatst 3 februari Rapport Geplaatst 3 februari om vangnet te checken wordt steeds lastiger naarmate mensen die me dierbaar zijn wegvallen
Lonster1 Geplaatst 4 februari Rapport Geplaatst 4 februari Vallen we erg op zo? vroeg ze, terwijl ze haar carnavalspak verder dichtsnoerde.
lady jane Geplaatst 4 februari Rapport Geplaatst 4 februari snoer de balijnen maar goed strak aan, dan voel je je weer 18 en prachtig
lady jane Geplaatst 4 februari Rapport Geplaatst 4 februari prins Carlo de 1e is het geworden, in Maastricht (en dat is niet Alcaraz want die moet zo tennissen, in Rotterdam)
Lonster1 Geplaatst 5 februari Rapport Geplaatst 5 februari Rotterdam, ja laten we daar weer eens heen gaan, verzuchtte ze.
lady jane Geplaatst 5 februari Rapport Geplaatst 5 februari tezelfdertijd draaide ze zich nog een keer om in haar warme bedje en sliep verder
Claudius Geplaatst 5 februari Rapport Geplaatst 5 februari verder slapen doet mijn hondje, bezoek of de deurbel deert haar niet meer. Uiteindelijk zal ze toch weer wakker worden door een gevoel van honger.
Dyem Geplaatst 5 februari Rapport Geplaatst 5 februari ergens zijn we dus een vat van tegenstrijdigheden. Was dat niet de theorie van Freud?
Claudius Geplaatst 5 februari Rapport Geplaatst 5 februari Freudiaanse gedachtengoed beheerst onze wereld?
Lonster1 Geplaatst 6 februari Rapport Geplaatst 6 februari Geleden had hij niet, hij was gewoon in slaap gedommeld en niet meer wakker geworden.
lady jane Geplaatst 6 februari Rapport Geplaatst 6 februari denk dat ik ook voor zo'n manier ga kiezen als ik ooit een keuze krijg
Lonster1 Geplaatst 6 februari Rapport Geplaatst 6 februari Krijg de * riep ze woedend en stapte op de fiets.
Wendy75 Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Dingen buiten doen is veel leuker als het zonnetje schijnt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden