lady jane Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 gezien had ik je wel, ik repareerde een foutje, irritante gewoonte die ik vaker heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei lady jane: gezien had ik je wel, ik repareerde een foutje, irritante gewoonte die ik vaker heb Hebben allemaal toch wel iets. 21 februari 2023 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 toch wel ja, misschien zag jij je eigen foutje niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 7 minuten geleden zei lady jane: toch wel ja, misschien zag jij je eigen foutje niet? Jawel had het gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 gezien hopelijk ook dan dat hier maar op een manier wordt geschreven en niet geciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Eerder en ook nu niets geciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 (bewerkt) eerdaags krijgen we hopelijk weer wat meer lenteweer. 21 februari 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 lenteweer laat mijn leven lichter lijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Lichter lijken die ik ook heel graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 22 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2023 Heel graag wil ik nu een stuk Milka chocolade met een kopje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2023 Een kopje koffie vind je op de dagdraad, voor chocola moet je zelf zorgen, ik heb niets in huis gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2023 Gelukkig heb ik de kast vol met chocolade en bonbons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2023 Ons kent ons: jij kunt het hebben, ik niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2023 dus die gaan naar de visite, want bonbons en op de kilokiller, das vloeken in de (kath.) kerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2023 De kat h.) kerkhoft al weer een jaar in de tuin van mijn schoonvader. (Ik schrijf bewust geen “hij”, want zonder testikels identificeerde het dier zich als “h.)” lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2023 h Yo, fijn je weer even hier tegen te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2023 Komen we de Dominopagina pas na lang zoeken ergens in de vergetelheid tegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2023 tegen zoeken, en vóór vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2023 Vinden doe ik bijna dagelijks bij containers wat mensen allemaal aan heel bruikbare dingen weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 ooien zijn schapen en die zorgen weer voor een blij gevoel met lammetjes in de wei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 De wei staat hier nu vol paardenbloemen, madeliefjes, speenkruid, pinksterbloemen, gevlekt longkruid, primula's en maarts viooltje (en gras natuurlijk), m'n hart ploft bijna uit elkaar van geluk als ik dat zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Zie ik al die mooie paardenbloemen dan den ik: het is weer lente. Een buurvrouw vindt dat allemaal onkruid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2023 Onkruid moet je wel op tijd wieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2023 Wie denkt nog dat onkruid echt bestaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2023 Staat de mens al op de lijst van ondieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden