Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 liefde best niet verwarren met verliefdheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Verliefdheid bedekt nog al eens eigenschappen die we in de verliefde periode, leuk, apart, anders vinden maar die we later toch minder waarderen als de verliefdheid is afgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 afgenomen is mijn zin in sport, in alle vormen. Sport kijken en aan sport doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Aan sport doen is voor mij ook geen optie jammer genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 genoegen beleef ik juist veel aan sport kijken en doen, volleybal is al jaren mijn grootste passie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Mijn grootste passie was altijd paard rijden maar door mijn rug problemen gaat dat niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Wat is er dan met je rug @ikkanhet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 niet meer denken aan mensen uit mijn verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Verleden is de toekomst van eergisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 gisteren dachten we daar nog anders over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 overlijdensrisicoverzekeringen doen daar niets aan af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 afscheid nemen valt soms zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 zwaar onplezant om ons spel te onderbreken met zo maar vragen Claudius Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Claudius excuseert zich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Zich excuseren heeft alleen zin wanneer iemand begrijpt waar de pijn zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 pijn zit dikwijls alleen maar in het hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 (bewerkt) hoofdzaak zou kunnen zijn om een gemaakte fout te verbeteren 22 juni 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 verbeteren we de gemaakte fout dan kunnen we weer gezellig samen verder spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 verder spelen doe ik graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Graag wilde ik dat morgen al voorbij was . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Bij wasstraten ben ik al lang niet meer geweest, maar ik zal toch binnenkort moeten want mijn autootje zit onder plakkende smurrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Smurrie, zo noemde dochter mijn brinta zojuist. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Zojuist is mijn hulp-student weer vertrokken, ik hoop dat hij iets opgestoken heeft van de behandelde onderwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Werpen doen beesten zoals leeuwen als je jongen krijgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Jongen krijgen zo een vliegende start. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden