lady jane Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 bij daagjes strand houd ik het vakantiegevoel voorlopig, dat bevalt meer dan prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 prima is zo'n italiaans woord dat ons helemaal vertrouwd is, maar lastiger wordt het met caldo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Met Caldo kon ik niet meteen een zin beginnen omdat ik niet zeker wist wat het betekent, maar nu ik het wel weet kan ik met recht zeggen dat het de laatste dagen caldo was en het blijft ook nog een aantal dagen caldo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Caldo betekent als ik het goed begrijp hier niet koud maar heet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Heet of warm inderdaad, en koud is freddo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Freddo mooi woord weer wat geleerd en nu het proberen te onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Onthouden van Italiaanse woorden heeft voor mij geen zin omdat ik niet het plan heb ooit naar dat land te gaan en daarbij vind ik de taal ook niet mooi qua klank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 Qua klank klinkt het super romantisch maar dat heb ik bijna met alle talen die ik niet kan verstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 verstaan van kreten als ciao, mio amore, bona sera en por favor vind ik niet zo moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2021 zo moeilijk zijn die inderdaad niet net als het woord pivo al hebben we dat niet meer nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Niet meer nodig hebben of niet meer nodig zijn, het scheelt maar een woord, maar oh, wat een wereld van verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Verschil maken voor een enkeling is meer waard dan neutraal zijn voor velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Velen hoor ik tegenwoordig zeggen: 'bent u nog iets nodig' in plaats van 'hebt u nog iets nodig'; vreselijk vind ik dat, krijg ik vlekken van in mijn nek. karin123 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ek begon goed voor ons, wat een spannende strijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Een spannende strijd was het blijkbaar, ik heb niet gekeken, ik bleef min of meer op de hoogte door getoeter nu en dan waardoor ik wel het idee had dat de wedstrijd goed verliep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Liep vannacht om twee uur naar het raam omdat autotoeters te horen waren, misschien had het tijd nodig voordat men kon geloven dat de wedstrijd was gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Gewonnen was logisch, bij verlies wachtte slechts hoon en de bijstand voor de voetbalmiljonairs. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Voetbal miljonairs ben het er niet mee eens maar wat doe je eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 wat doe je er aan - ik denk: sport, en niet winnen centraal stellen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Ellenlange discussies kun je voeren over het wel of niet heel veel betalen in de sport, maar het zal aan de top nooit meer sporten om het sporten worden. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 worden we blij als we Ronaldo 2 reclame-colaflesjes zien vervangen door 1 fles augua! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 1 fles aqua van 1 liter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Liter na liter, niet slokje na slokje, dat was mijn drinkgedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Mijn drinkgedrag bleef voor het grootste deel verborgen omdat ik meestal thuis dronk, nooit in de kroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 In de kroeg heb ik me nooit op mijn gemak gevoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden