lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 dragers bij een uitvaart kunnen straks nagekeken worden door de hologram van de overledene, beetje een luguber idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 UP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 UPC, mijn vorige provider, is overgenomen door Ziggo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2020 Rapport Share Geplaatst 4 november 2020 (bewerkt) Ziggo-code geeft mij extra mogelijkheden op mijn eigen light-abonnement 4 november 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 november 2020 Rapport Share Geplaatst 4 november 2020 (bewerkt) Verdwijnen de dominoregels hier ook zo maar ineens? 4 november 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2020 Rapport Share Geplaatst 4 november 2020 ineens zat ik op een andere draad dan ik dacht Bob, excuses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 november 2020 Rapport Share Geplaatst 4 november 2020 Excuses aanvaard, maar nu klopt mijn aansluiting op het woord verdwijnen niet meer omdat je je tekst daarna hebt aangepast, Jane. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 november 2020 Rapport Share Geplaatst 4 november 2020 Jane ging lekker naar de sauna toe ' en nam een boek mee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Een boek meenemen tijdens onze decemberarrenslepacttocht lijkt me een goed idee, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Een goed idee behoeft uiteraard vervolg: de daadwerkelijke uitvoering ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 van waar acte; momenteel bijna de nieuwste van Arjen Lubach uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 Uitlezen van mijn biebboek over Hugo de Groot, of eigenlijk over zijn vrouw, lukt maar steeds niet, dat wordt verlengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2020 Rapport Share Geplaatst 7 december 2020 verlengen in Coronatijd betekent voor mij vaak 3 x zelfs en soms alsnog het boek ongelezen terugbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Brengen of halen, de horeca maar een beetje steunen in deze tijd en wat bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Bestellen wordt steeds lastiger, je kunt geen afhaalpunt meer afspreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Afspreken is al helemaal niet handig meer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Meer van hetzelfde afspreken is helemaal niet handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Handig is dat digitaal erg veel mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Mogelijk is digitaal analoog aan handig, nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 waar afspreken helemaal lastig wordt biedt bellen nog ouderwets uitkomst, of erger nog; een brief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Brief, bellen, mail, app, het kan allemaal en als we elkaar willen zien kan dat ook prima tegenwoordig met behulp van facetime of zoom, skype of noem maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Op die beeldmogelijkheden heb ik het niet zo, ik schrik elke keer zo als ik mijzelf in beeld zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Zie ik mijzelf als ik in de spiegel kijk, zie ik een droom, of word ik wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Wakker werd ik vanmorgen om 5..15 van de wekker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden