lady jane Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Startbewijs voor de olympische spelen is de inzet van het OKT-tournooi in Scheveningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Scheveningen ben ik heel lang al niet geweest.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 geweest ben ik naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 de winkel van sinkel, daar is alles te koop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 (bewerkt) Koop n hoop, hejje nooit teweinig zooi 25 juni 2021 bewerkt door haddock Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Ooit zal ik een leeg huis hebben met alleen planten en katten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 kattenbakken, een paar meubels en een bed zal je toch ook wel hebben dan? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Dan hoef ik slechts n paard, hond en de steppe! Reacher en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Eppe is misschien één van de vele planten die ik zal hebben en ja @Bobkattenbakken en bed horen ook nog tot de inventaris, geen kat trouwens @haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2021 Wens ik een paard, een kat, de duinen en de zee, die laatste drie heb ik al, dus het paard zal ook wel lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Lukken is dat wat je krijgt als je slaagt, maar je leert vaak juist meer van mislukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Kenmerkend voor levenskunstenaarschap is het fouten durven maken en blij worden van hetgeen je geleerd hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Ebt het geleerde langzaam weer wer wordt het tijd voor nog wat foutjes of tegenslagen als nieuwe lesstof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Tegenslagen als nieuwe lesstof zullen vast heel goed voor me zijn, maar ik ben er lang niet altijd blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Meestal heb ik zelfs een hekel aan tegenslagen want die liggen met grote regelmaat buiten je controle; daar valt acceptatie van te leren en dat ligt me niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Niet zo makkelijk, acceptatie leren , het lijkt voor mij vaak alsof ik daar nooit klaar mee ben, zelfs als ik denk van wel blijkt dat nogal eens tegen te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 tegen te vallen van acceptatie tegenslagen heet bij mij verduren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Duren slechte periodes altijd langer dan goede of is dat subjectief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 subjectief helaas, komt goed Quinn, ooit duren de betere periodes langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 “Ooit duren de betere periodes langer” klinkt voor mij als een utopie, daarbij niet zeggend dat het niet zo zou kunnen zijn, maar vanuit eigen ervaring sprekend kan ik dit niet beamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 amen, wil zeggen, het is waar en het is zeker en god gaat mij vast en zeker wel helpen, maar ik geloof niet zo in god Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 In God geloven kan mensen veel troost bieden als zij tegenslagen te verwerken krijgen, hoewel hun geloof dan misschien ook wel op de proef wordt gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) stel dat de kerk je kind zogenaamd opvoedt en je nu leest dat die in een van de massagraven ligt 28 juni 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 ligt jouw kind in een van de massagraven, dan verlies je toch alle geloof in het instituut kerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2021 instituut kerk heeft veel kwaads aangericht vroeger, gauw vertrokken daar, eenmaal volwassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden