Jannigje Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Gevoelde pijn en verdriet zijn voor mij beter te verdragen dan het onrustige gevoel dat me niet loslaat en waarvan ik niet weet waardoor het veroorzaakt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 11 uur geleden zei Jannigje: Gevoelde pijn en verdriet zijn voor mij beter te verdragen dan het onrustige gevoel dat me niet loslaat en waarvan ik niet weet waardoor het veroorzaakt wordt. Ja dat heb ik ook en kan het ook niet plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Plaatsen van een welgemeende reactie is natuurlijk altijd heel erg welkom, maar dan wel graag beginnend met de laatste woorden of letters van de vorige zin my dear. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 My dear wist niet eens dat ik hier zat sorry Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 ryanne van dorst noemt zich nu raven van dorst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Dorst heb ik vandaag gestild met verse muntthee, wat was en Ãs het verschrikkelijk warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 warm was het ook in de sauna, maar oh wat helpt dat juist ook er goed tegen te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 en een doelpunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 puntjes op de i zetten en op naar de volgende ronde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 de spelers hebben er door dit doelpunt echt weer lekker zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 zin in een verfrissende bui voor de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 de natuur zoekt zelf haar balans, dan regent het, dan weer een periode van droogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 droogte gaat nu niet lang meer duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 In Düren was ik, om de Russen uit mijn Belgenland te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Houden van is bijna het belangrijkste wat er bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Er bestaat zoiets als slapen wat ik ook weer ga proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Claudius: Er bestaat zoiets als slapen wat ik ook weer ga proberen. Proberen kun je het altijd. 18 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Al tijdens de pauze van de wedstrijd viel ik in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Slaap is zeer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 edda is een plaats in Noorwegen waar de Noorse goden strijden in Ragnarok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 In Ragnarök geloven we beter niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Niet helemaal juist volgens mij Artemis, de Edda is toch een verzameling mythologische geschriften, geschreven door Snorri Sturluson in het jaar 1230? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 1230 opgepend misschien maar n oude orale overlevering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Oude Orale overlevering is het zeker, hij heeft het inderdaad verzameld en opgeschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Opgeschreven is het, vraag de IJslanders maar hoe ze over de Denen denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden