ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 heen en weer gesleept worden tussen vanalles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 alles is thuis en niets is thuis, thuis zit in jezelf en je neemt jezelf overal mee naartoe, dus je kan je maar beter thuis voelen in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 zelf weten hoe je je thuis voelt maar leg dat een ander niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Niet op elke vraag is een bevredigend antwoord te geven sprak de wijze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 De wijze waarop een vraag wordt gesteld, kan het antwoord beïnvloeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 beinvloeden met puntjes op de i, dat beheers ik nog nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Nieuwe spellingregels vind ik vreselijk, heb ik net de oude onder de knie, moet ik weer van alles leren over wel of geen n, wel of geen hoofdletters, wel of geen of streepjes of trema’s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) trema's zijn de dubbele puntjes en aigu noemden wij altijd accent dakje en de streepjes onthielden we altijd als glijbaantje heeej of heh, een handig ezelsbruggetje LJ is 22 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) bruggetje werd alweer gebouwd terwijl ik nog met de vorige domino bezig was 22 mei 2021 bewerkt door lady jane Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ezelsbruggetje gemaakt door de dochters verbindt de bijdrage van Artemis en Jane. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Artemis en Jane waren tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) tegelijk wij, maar Jane was Jannigje net vóór 22 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 net voordat ze de storm inging begon het keihard te regenen, maar daar liet ze zich niet door weerhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Houden jullie ook zo van de zomer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 de zomer is mijn favoriete seizoen, maar de lente staat op gedeelde eerste plek, herfst en winter houd ik helemaal niet van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Van de zomer wordt ik vaak vrolijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 vrolijker 's zomers ben ik ook, maar dat komt omdat er een winter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Is het in de winter mooier dan in de zomer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 in de zomer is het beter omdat het in de winter slechter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) is er geen winter dan merk je het verschil namelijk niet 22 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Niettemin heb ik liever de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 de zomer liever dan wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 wat is er nou nog mooier dan de zinderende zomer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Zomerse nachten plakken in je bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 bedwantsen, huismijt, muggen, heerlijk, je bent nooit alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden