lady jane Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 crepulscule moest ik googlen, maar ik weet nu hoe onderlegd je bent A3, gauw meedoen met de pubquiz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 leuker is dat misschien met drank in de mik?, ik heb geen pub ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 om mee te doen met de pubquiz moet je ook maar tijd vinden om te zien of het antwoord op jouw vraag wel goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 dissen die hap, dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 maart roert zijn staart, april doet wat ie wil en in mei leggen alle vogels een ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Neiging tot overdrijven hebt u zei de arts tegen de hypochonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Ondertussen voelt de hypochonder zich wel heel erg ellendig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 ellen digitaal kun je makkelijker afkappen dan ellen in de huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) In de huiskamer heb je wel oogcontact met elkaar en digitaal heb je dat niet, vandaar dat sommige ellens digitaal wel eens forse taal uitslaan 20 mei 2021 bewerkt door Artemis puntje op de i Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2021 Forse taal uitslaan zou ik soms wel willen, maar over het algemeen ben ik er te redelijk voor, of misschien wel gewoon bang, dat is waarschijnlijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Waarschijnlijker dan schijn is waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Een koe bij de horens vatten kan zeer gevaarlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zeer gevaarlijk zijn degene die alles opkroppen om vervolgens alles er in één keer uitgooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 In één keer uitgooien of laten imploderen, wat is beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Beter is het om in het moment gedoseerd te reageren op wat er met je gebeurt, dan blijft het bij wat er nu is en wordt het niet opgeblazen door wat was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 was het opblazen echter reeds gebeurd dan is langzaam laten leeglopen volgens mij altijd nog beter dan een explosie of implosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Een explosie of implosie heeft in alle gevallen grote gevolgen in de buitenwereld of de binnenwereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 binnenwereld is heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat binnenwereld ook heel gecompliceerd en ingewikkeld is voor sommigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Voor sommigen, voor iedereen zul je bedoelen, maar daarom niet minder mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Mooi dat je dit zo schrijft haddock, want ik zie de binnenwereld nu een stuk mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Mooi, er is niks menselijks ons vreemd sprak de vreemde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 vreemdelingen voelen zich overal en nergens thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Thuis zit hem voor mij meer in de mensen dan in de omgeving om me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden