Ties Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 Voor €1,50 kocht ik vroeger altijd snoep op de markt, of waren het toen guldens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 Zo ben je 46 en volgend jaar 47. Hoe ouder ik aan het worden ben, hoe sneller de tijd gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 gaat bij mij zomers altijd sneller dan s winters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 Wint Ersin Kiris nu alweer een prijs voor Beste Presentator?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 (bewerkt) torretjes zijn minder erg dan processierupsen 27 juni 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 Ups en downs heeft iedereen. Maar de balans daartussen is het mooie doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 doelpunten van Oranje, morgen hopelijk weer tegen Italie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Ulevellen dat mag wel en met genitalien met 2 puntjes is ook niks mis mee lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Met al die kriebelige bultjes van de processierups kun je anders aardig blijven krabben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Krabben hoefde ik gelukkig nog niet, op een stuk waar ik regelmatig fiets zijn de rupsen net op tijd verwijderd door mannen in een soort ruimtepakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 pakken wij ook meer ruimte nu we ons meer bewust zijn dat we die nodig hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2019 Ben kilo's aan het aankomen, is dat ook ruimte innemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2019 men kan er van uitgaan dat naar binnen dichtgroeien van buitenaf gezien geen ruimte inneemt en naar buiten uitdijen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2019 dijen welgevormd, wat steviger geaard en véél meer om van te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 Houden we gewoon niet te veel van chocolade? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 Chocolade is bij mij niet de boosdoener, hartige hapjes, kaas en zo, dat is mijn makke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 Makkelijk zijn die ook niet te weerstaan vind ik, verre van zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 (bewerkt) Vanzelf schoonmaken lukt me nog steeds niet, eerst moet ik mijzelf een schop geven onder mijn spreekwoordelijke derrière. 30 juni 2019 bewerkt door Jannigje Woordje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 Ieren staan erom bekend flink in te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 (bewerkt) En em en is fonetisch voor NMN, oftewel Nicotinamide mononucleotide… 30 juni 2019 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 (bewerkt) tide-forecast.com geeft aan dat het nu eb is in Scheveningen 30 juni 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2019 Scheveningen was een paradijs voor mij en mijn maatjes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Vandaag weer wat onrustig, maar was uiteindelijk een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 Dag Jan, fijn om je hier weer te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2019 iene miene mutte, tien pond grutten, weet je hoeveel pap dat is, nou da's echt geen kattenpis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden