lady jane Geplaatst 2 november 2018 Rapport Share Geplaatst 2 november 2018 leden we al onder afkick, lijden we ook weer bij het zien van dit filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2018 Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 Je lijdt niet door het kijken maar wel als je in die kennelijke staat bent aangekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Aangekomen ben ik weer eens, schiet ook niet op zo op de Kilokiller wat mij betreft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 treft mij zonder kilokiller ook hoor Nance, en de winter moet nog beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 En ik mag wel wat zwaarder worden zo is altijd wat zou onze Kohtje zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 Genadeloos kan de weegschaal soms zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 Soms zijn wij niet aardig voor de weegschaal en brengen hem uit balans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 balans in mijn eetpatroon is soms ver te zoeken en dan neemt mijn weegschaal wraak op deze Weegschaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 Deze weegschaal, en dan bedoel ik die, die nu voor me ligt, heb ik gisteren gekocht. Daarmee kan ik maar liefst tot 20 gram wegen. Ik heb er ook eentje die gaat tot 1500 kilo. Zo houd ik op een bepaalde manier de boel toch een beetje in evenwicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2018 Rapport Share Geplaatst 14 november 2018 Een beetje in evenwicht rijmt op een oud bekend gezicht, Dylan terug met een evenwichtig bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Bericht, gezicht, gezwicht, nicht, gesticht, richt, dicht, gewricht, vergezicht, ontwricht, achternicht, deurdicht, sinterklaasgedicht. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Sinterklaasgedicht alleen Bob en ik doen mee dit jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 dit jaar is duidelijk anders dan het vorige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 Vorige, balorige, gehorige, ringelorige, ongelovige, ben hard aan het oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 november 2018 Rapport Share Geplaatst 25 november 2018 (bewerkt) En Rosa en proza, en beven en weven, en stichten en dichten, en kennen en wennen, en verdeel het geheel, en wel dank maar geen drank. 25 november 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Drank staat in dit geval voor alcoholhoudende vloeistof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Stof om op te rijmen zie ik hierboven genoeg, dus @rosa45, kom op, zet je naam ook bij het Sinterklaasitem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Sinterklaasitem....ik doe net alsof ik dat niet gelezen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 december 2018 Rapport Share Geplaatst 3 december 2018 Heb het wel gelezen maar doe dit jaar toch niet mee, al vind ik het nog steeds een prima idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Idee van de dames om níet mee te doen vindt Sinterklaas bijzonder jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Jammer, jammer, jammer... jammer, jammer, jammer, jammer, jammer, jammer... veel verder dan wat gejammer kom ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 (bewerkt) niet geschoten is altijd mis 5 december 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2018 Rapport Share Geplaatst 9 december 2018 Mistletoe-tijd komt er weer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2018 Rapport Share Geplaatst 9 december 2018 Aankomen doet niet alleen de mistletoe-tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2018 Rapport Share Geplaatst 9 december 2018 Tijdelijk de teugels iets laten vieren kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden