smart Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 en daarom willen we er op uit, vooral als de zon er bij schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 schijn, ter uwer informatie, kan nogal bedriegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Bedriegen is wat anders dan bedreigen, al scheelt het woordbeeld niet zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 veel kan weinig, weinig veel uitmaken, het kan toch niet zo zijn dat u mij als bedreigend insinueerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Insinueerde ik ogenschijnlijk dan spijt me dat zeer, want dat was geenszins de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Ling, Lang en Lung gingen samen uit schaatsen, Ling lag op z'n gat en Lang lag dubbel. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Belangrijke beslissingen neem ik over het algemeen pas nadat ik alles goed overwogen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 heb ik weinig last van, ben nogal impulsief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Effe tot tien tellen wil ook nog wel eens helpen Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Jane's naam mag ik vast even gebruiken om me af te vragen of zij ook wil weten hoe het me de schaatsende Lung is afgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 En dat vroeg ik mij ook al af, hoe gaat het nou met Lung? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Lung schaatst nog ergens rond in de storm en hoopt dat hij voor de dooi een bestemming heeft bereikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Reikt Lung dan niet de helpende hand aan Ling op z'n gat en de dubbelliggende Lang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Lang en Ling vormen een knap funktionerend team waarbij Lung een beetje de derde wiel aan de wagen vormde, misschien bestaat er ergens ook voor onze Lung wel een Long? Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Alerte Adri zet nu toch wel een aparte manier van wachten neer. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Neerkijken op Ling deed Lang maar Lung heeft Ling weer opgebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Gebeurde het dan toch dat Lung een rol is toebedeeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Toebedeelde rol van Lung is blijkbaar van ondergeschikt belang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 belangrijker is dat we weer even lekker onzinnig samen verbonden zijn via dit spelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Elletjes zijn zowel bij Ling als bij Lang én bij Long én Lung de beginletters van hun naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Hun namen schelen slechts één klinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Linker long van Lang deed zeer na 't dubbel liggen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Genoeg over die ellen, iemand nog iets leuks?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Leukste van vandaag is dat de harde wind eindelijk is gaan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Gaan liggen ben ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden