smart Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 doen we nog iets anders of is dit de grote winterslaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Winterslaap is net afgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 lopen we op zaken vooruit; hier is ie nog dik gaande... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) ga anderen blij maken als je zelf even niet blij kunt zijn, je zult zien dat het zwaard dan aan 2 kanten snijdt 18 januari 2017 bewerkt door lady jane smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Snijdt LJ daar een gevoelig onderwerp aan, ik ben niet blij, ik ben somber en voel me moedeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 loos en leeg zijn soms al die oppeppende woorden maar eenmaal er aan toe kun je er baat bij hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 ben zelf ook ver heen geweest, en door elke week te fietsen met gehandicapte kreeg ikzelf ook weer lucht en levenslust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) Levenslust is haar lust en leven 18 januari 2017 bewerkt door Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 leve naaste maatjes-frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Maatjes-frummers kunnen elkaar tot steun zijn en dat is een groot goed, iets om dankbaar voor te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Zijn wie we écht zijn; spannend en hoopvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Zat zijn we gelukkig niet meer. Dat is grote winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Winst is het dat ik me hier aangemeld heb. Fijne mensen grote steun en soms even lekker lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 (bewerkt) lachende frummers maken mijn dag! 19 januari 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Dag dag, je was een mooie en die rijg ik aan mijn mooie - dagenketting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Kettingen van mooie momenten..... ze kunnen oneindig lang worden en de kralen liggen elke dag weer voor het oprapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Op rapen heb ik het nooit zo gehad, wij teelden ze vroeger thuis, dus ik kreeg ze regelmatig te eten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 matig te eten kregen wij vroeger ook, met als gevolg dat ik nog steeds bang ben te kort te komen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Kom en diep bord zijn allebei geschikt om soep uit te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 eten van warm eten doe ik het liefst uit ondiepe schalen of hele diepe borden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 en doe mij maar een groot plat bord omdat daar lekker veel op kan, sprak de slootgraver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 De slootgraver heeft brownie met banaan in de oven geparkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Eer dat je het weet is alles opgesmikkelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Opgesmikkelt is hier bijna alles wat zacht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Is het nog steeds nodig om alles vloeibaar of zacht te eten na het verstandskies debacle? Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden