smart Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 afschaffen dan maar, het is toch niet zinnig basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Innig in plaats van zinnig is veel gezelliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Gezelliger nog dat innig is introvert, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Niets lijkt me minder waar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 waarom heet het dan innig en niet uitig? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Uitig betekent dat je vaak van huis bent, daarom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 rommelige woorden lezen we hier toch vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Vaak denk ik dan juist aan guitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Guitig vind ik een woord met veel lagen, in essentie een vrolijk woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Een vrolijk woord kan de dag een stukje lichter kleuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Kleuren, geloof en voorkeuren, allemaal zaken waar je niet om veroordeeld hoort te worden. smart, lady jane en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Worden we niet vrolijk van namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 lijkt zo vanzelfsprekend eigenlijk, dus het is schrikken soms als er weer iemand het nodig heeft lelijk te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is, zijn de enige twee manieren om te leven volgens Einstein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Einstein heeft gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 ijk jezelf er maar op, dat is de beste graadmeter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Met ergernissen over mensen met verbazend vlakke leercurves kom ik niet verder, maar negeren is ook erg lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Tig mensen zullen dit volstrekt met je eens zijn en geven toch met aarzeling uiting aan hun frustratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Frustratie zorgt er helaas voor dat je alleen maar achter je eigen staart aan blijft lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Hand in eigen boezem steken is nodig, maar ik weet op het moment niet hoe ik dat zou moeten aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 aanpakken is natuurlijk ook iets heel anders dan steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Steken kunnen zelfs de onschuldigste grapjes van de vriendelijkste mensen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 mensen zijn toch veelal grote schatten als je ze de kans geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Geeft het als ik zo nog heel even ga slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Slapen!heerlijk! ga ik zo ook maar weer doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden