AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 als ik in de kliniek zit komen ze nog een keertje hier om de rest te doen, ze heeft sleutel gevraagd hoe wijs is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Dank je Lars, maaarreeuh druk maken doe ik wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Geplaatst Gisteren, 16:29 Forumdeelnemers 11556 berichten Geslacht:Vrouw Geplaatst 27 May 2006 - 20:56 Wanneer had jij in de gaten dat je echt een probleem had met alcohol? Bij mi zo'n 14 jaar geleden denk ik. Daarvoor kon ik ook wel stevig drinken, maar had er geen probleem mee. Het was gezellig, ik werd wat losser en ik ging toen ook nog niet weg als ik drank op had. Toen ik naar een andere gemeente verhuisde, is de ellende begonnen. Ineens had ik de behoefte om weg te gaan als ik wat op had en vervolgens heel veel te drinken. Ik dronk daarvoor ook wel eens te veel, maar dan ging ik gewoon naar bed, het was dan ook vaak eenmalig, we hadden dan een gezellig avond. Nu na 14 jaar dus, wil ik er vanaf. Heb veel geprobeerd, gesprekken bij CAD, dat hielp mij echt helemaal niets, het klikte ook niet tussen mij en de hulpverleenster. Nu ben ik sinds verleden week weer bij de AA. Hele aardige mensen en je hebt echt een schuldgevoel tegenover de groep als je de fles weer aanraakt. Nee, na 14 jaar is het bij mij welletjes, ik wil er echt iets aan gaan doen. Spirit ga eens serieus aan je drankverslaving werken! Je schreef dit bericht in 2006 dat je al 14 jaar teveel dronk. Het is nu 2016 en je drinkt nog steeds. Waarom gun je jezelf niet een nuchter bestaan. Heb je weleens aan opname gedacht,er is vast wel iemand die voor je hond kan zorgen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Lars dank je voor de uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 ga d`r voor Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Maar het is toch doodnormaal dat Ap. zenuwachtig is? Nu kunnen we met z'n allen wel schrijven dat dat nergens voor nodig is, maar hij is wel zenuwachtig. En dat zou iedereen zijn die in zijn schoenen zou staan. Ap wat een fijne zus kerel. Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht smart en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Heb vandaag weer vrijwilligerswerk gedaan bij de dagbesteding. Begin me daar thuis te voelen. De leiding had tegen de neuropsych. gezegd dat ze erg blij met me waren. En ik heb het gevoel dat het ietsjepietsje beter met me gaat en niet zo heel erg somber meer ben. God zij dank. basta, kruidenthee67, Lieselot en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Wat bolletje zegt. Natuurlijk ben je zenuwachtig, het is nogal wat. Dag voor dag bekijken en maar zien hoe het gaat, elke dag is op zichzelf moeilijk genoeg. Erg lieve zus heb je Albert! Leg maar een doos chocola met een kaartje voor haar op tafel ofzo AlbertRemmo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Albert, ik vind het heel dapper van je! Stapje voor stapje AR, dan komt het echt wel goed! Natuurlijk ben je nerveus, was ik ook. Maar ik vind het echt heel goed dat je er nu voor gaat! Veel sterkte gewenst voor nu. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 ja Bol, super zus en tegen de zenuwen toch maar even een oxazepam genomen vanavond zal ik wel slapen morgennacht betwijfel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Tuurlijk Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 fijn Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Hé Quinn, dat vind ik een goeie van die chocola, dank je, ga `k morgen regelen word Merci dan hè? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Kom morgenavond dan maar hier naar toe, zal ik je wel in slaap zingen, goed. Met een hit van Abba. Lieselot, Sowhat, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Nancy, ik ben echt niet dapper hoor, ik doe het, da`s al, woensdag zal het weer voelen alsof ik op een trilplaat sta nooit opgestaan maar heb daar zo het idee van nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Ach lieve Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 iedereen vind het dapper van mij, het is niet dapper, ik moet dit voor mezelf doen. stond met mijn rug tegen de muur, nervous breakdown, zenuwinzinking gewoon voor mij. het is niet dapper, ja dapper is ook als je iets gaat doen wat je niet durft, en dan hebben jullie wel gelijk ik durf niet, maar doe het wel, en dan zie ik wel, al zwangerend ppppfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Droge afmelding Momentum, smart en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Spirit,je nieuwe dokter krijgt wel je dossier van je oude huisarts te lezen. het zou dus helaas ook zo kunnen zijn dat je van je nieuwe dokter geen pammetjes meer krijgt, Heb je ooit wel eens tegen je oude huisarts gezegd dat je alcoholiste bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Hier ook droog. Momentum, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Mooie meeting gehad. Over stilte in je leven creëren, stilte in je gedachten. Stap 11. De rookpauze van 10 minuten gebruik ik altijd om mijn behoefte aan een sigaret te onderzoeken... wat een belachelijke behoefte. Maar na de meeting sta ik buiten meteen weer met een peuk. Ik doe iets niet goed, maar heb er voor dit moment vrede mee. Wel weer droog vandaag. Daar heb ik ook vrede mee. PS. Geen last van de diepvriesroerbakmaaltijd met onbekende houdbaarheidsdatum. M'n vrouw ook niet. En 't was best lekker. Nu hebben we alleen nog bladerdeeg en cornetto's liggen.. O ja, en een totaal verdroogde kippenpoot... Kweenie... AlbertRemmo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 (bewerkt) Goed Bol dat vrijwilligers werk bevalt en dat je in de groep voelt horen!! Hoe voel je je verder? Vervelend Spirit; belangrijk dat je een fijne HA hebt- echt op zoek naar gaan Volgens mij ben je net als ik een pleaser als iedereen het maar naar zijn zin heeft en dan schiet je er zelf bij in AB fijn dat je zus eten voor je mee heeft genomen lief Goed dat je KAN huilen ik kan dit vaak niet en dat is ook rottig Zet m op-cliche gezegd maar soms moet je door diepe dalen om straks te pieken te waarderen en onthoudt ook dat alles een fase is Ik heb ook een hekel om in een groep te praten(verschrikkelijk)- vermoed zomaar dat je er in begeleid gaat worden 31 oktober 2016 bewerkt door Lieselot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Vanmiddag langs de bedrijfsarts geweest, die zeer deskundig concludeerde dat ik ziek ben. Wonderbaarlijk. Niet gedronken, al viel dat niet mee vandaag. Nu wat oxazepam en een paar uur slapen, morgen weer een dag. Momentum, AlbertRemmo en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Een beetje door de dagdraad gevlogen.... Dus geen details. Wel meegekregen dat AR voor spannende stappen staat. Wow...nie niks nee...maar wat moedig. Toi toi toi alvast. Je klinkt ondanks dat het spannend is wel een soort van vastbesloten. Mooi. Ga ervoor. Voor jezelf. Respect. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Goh Quinn, wat een pientere bedrijfsarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden