snoepje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goedenmorgen Yvonne jij mag het ontbijt doen Dagpact Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact: Snoepje Momentum Mooie vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Dagpact; Snoepje Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Een hele goede morgen allemaal, Vandaag weer vroeg beginnen. De mensen waar ik kom, hebben steeds meer zorg nodig, dus vroeger beginnen, om nog op tijd klaar te zijn. 2 adresjes vandaag. We zullen zien wat de dag brengt vandaag. Ik ga ga mijn best doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goedemorgen frummers. vrijdag alweer. Buiten nog helemaal donker, wel droog en niet koud. Binnen lekker de lichtjes aan en behaaglijk. En koffie en thee staan al klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Twee adressen vandaag Rapi, valt mee geloof ik hè? Maar wel moeilijk als mensen steeds meer zorg nodig hebben en jij daardoor steeds zwaarder belast wordt. Je eigen grenzen bewaken... maar das heel moeilijk voor jou geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Bakje extra sterke koffie voor de koppijn dan maar Lars, schijnt echt te helpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 En nu beetje haast maken, drukke ochtend.... Maak er een mooie dag van lui. Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goedemorgen allemaal. Die koffie heb ik echt wel nodig na een nachtje piekeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goede morgen Dagpact: Snoepje Momentum Rapilos Lars AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 (bewerkt) Hoofdpijn, angst, zenuwachtig,misselijk, hernia begint weer op te spelen, mijn hele lijf trilt en ik moet janken. Kort gezegd, zie er verschrikkelijk tegen op. Vandaag behandelplan Jellinek Minesota 28 oktober 2016 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Och AR,je moet er even doorheen,het kan je alleen maar helpen. Probeer rustig aan te doen. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 geef je er maar aan over AR dan hoef je hier maar één keer doorheen. sterkte. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goedemorgen! Sterkte AR, spannend AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 moet weg, bus en trein naar amstelveen tot vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Laat het maar allemaal over je heenkomen AR. Veel sterkte en AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Albert veel sterkte! Ik denk aan je AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goeiemorgen. AR,sterkte. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Station gehaald Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Oké AR, dat is alweer een stapje, nu de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wel makkelijk zo'n Ov. Chipkaart. Had ik nog nooit gebruikt. Deze week er geld op gezet en 2 dagen internetten hoe het werkt, én een stapel papieren bij me met de route van trein, bus en metro. Ben zo in Weesp dan door naar Hoofddorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nou dat doe je goed Albert, je hebt een duidelijk plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Lijk wel zwanger, ben de hele tijd aan het puffen, ppppffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ja Nancy en ook voor mezelf, heb er alleen alle hulp bij nodig die ik krijgen kan. Kán het gewoon niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ga d'r voor, AlbertRemmo. Ik zag dat JellinekMinesota de 12 stappen toepast zonder god en zo.. Lekker toegankelijk voor iedereen, ook voor de "tegen-god-aanlopers". In twaalf stappen naar een alcoholvrij leven heeft mij meer opgeleverd dan het meermalen in één stap proberen. AlbertRemmo, tomtom2 en Asterix reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden