Spring naar bijdragen

Maandag 24 oktober 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

Nou dat eten maken deed ik vroeger wel voor heel de buurt Lotje. Saté enz. :)  Maar dat doe ik niet meer sinds ik niet meer drink.

Het vrijwilligerswerk ja daar moet ik echt nog aan wennen. Heel veel mensen zijn echt helemaal van het padje en zeggen soms dingen die ik niet begrijp. Soms vind ik dat eng. Dus moet ik nog leren om ze te begrijpen, en dadelijk als ik me stabieler voel, zal het ook allemaal gemakkelijker worden. Ik voel me dan ook wat  sterker. Dank voor je vraag. Lief :heart:  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht ook vandaag. (Lars) Vol weet het misschien.

Mij helpt boosheid wel, in elk geval als startschot:

We zullen wel eens even zien wie hier bepaalt of ik drink of niet!

 

Beetje belachelijk, maar goed, als het maar werkt.

 

(Oh, ik had pagina twee niet gezien)

bewerkt door basta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen.

 

Zaterdagnacht terug gekomen van een weekje Spanje. Zes dagen in ziekenhuis gelegen, waarvan 4 dagen op de Intensive Care met hart- en vaatklachten.

Allerlei nare onderzoeken gehad en om het kort te houden: er is toch het een en ander aan de hand, er zijn meerdere dingen gevonden. Ik heb nu verschillende medicijnen, maar het gaat niet zo goed. 

Nu moet ik dus naar de cardioloog hier, waarschijnlijk wordt de hartkatheterisatie nog een keer gedaan, maar moest vanmorgen eerst naar de huisarts om kweekjes af te

laten nemen voor de mrsa-bacterie. Eerder kom je het ziekenhuis niet in, hahaha! Of, als het werkelijk spoed is, moeten ze allerlei voorzorgsmaatregelen nemen en word je apart verpleegd.

Ik hoor nu net dat ik donderdag in het ziekenhuis verwacht word voor meer onderzoek. Hopelijk nemen ze me niet op.

Balen dit. Maar even afwachten hoe dit nu verder gaat. 

Eén ding is duidelijk: mijn roken en drinken heeft hier mede voor gezorgd   :blush:  :(

 

Verder ben ik niet bijgelezen, zal ik zo even doen. Lief dat er hier aan me gedacht werd, doet me goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry ik reageer wat laat, maar heb achter elkaar telefoon. 

Het ziekenhuis belde dat ik donderdag verwacht word. Nou, vooruit dan maar.

Ja, valt even zwaar tegen allemaal. Ik ben ook eigenlijk hogelijk verbaasd, huhhh...ikkkk.?

Sowhat, er zijn inderdaad hartklachten in de familie, behoorlijk zelfs, maar toch.

Maar ja, terugdraaien kan ik het niet meer.  En Bol, ik ben inmiddels gestopt met roken. 

Ik zat al op het niet-rokendraadje, met wisselend succes, maar nu is die knop wel om. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, wat een narigheid Nancy, hopelijk valt de schade mee.

Hebben ze gezegd dat je leefwijze hier debet aan is, of neem je dat zelf aan?

 

Gedeelde smart is halve smart, ik mag over een paar weken naar de cardioloog. :blush:

 

Dagpact;
Momentum
Sonnetje
Rapilos
Nadia
Artax
Quinn 

Bor

Asterix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Nancy heftig-fijn dat je onder toezicht staat en hopelijk snel herstellende!!!

 

Ja Bol snap ik dat dat moeilijk die mensen vooral als je jezelf niet 100 voelt

Het feit dat er wat op je weekplanning staat is wel goed wat vast momenten die moeten gebeuren kan een gevoel van nuttig zijn worden ervaren

Bij mij komt het nare gevoel vaak ochtends (moet ik de hele dag wakker zijn en doorkomen) herkenbaar? Op dit moment gaat het goed hoor maar herken je depressie

 

Vader van (pleeg)zoon geweest/ouders zijn uit elkaar-veel makkelijker mee om te gaan dan moeders

Begeleidster ook een fijne meid

 

Sterkte Nancy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag, einde middag,

Heb een heerlijke wandeling met vele kabouterpaddestoeltjes in het blikveld gehad en

een druk weekend achter de rug. Gisteren de film Eight days a week gezien, heerlijke nostalgie, en

ook al veel gesjouwd. Straks bij het koken nog maar es oude Beatlesnummers opzetten en mee bleren; zin in.

Nu nog even wat achterstallig pc werk doen.

 

Overigens gisteren met ex-man op pad, toch best bijzonder, we doen weer vaker dingen samen! Apart dat

een ex zo vertrouwd blijft voelen. Winst... die vertrouwdheid en veilig voelen.

Ik had bij de pizza wijn besteld (ik kon niet op het woord bitter lemon komen/heus waar ... sja het enige dat ik lust) maar ik heb

het half laten staan. Vond het niet eens lekker. Ook weer een nieuwe gewaarwording.

 

Ik las van gister berichten over Kieft - het bier - en sponsoring. Vind dat waardeloos van hem! o zo, ik heb gezegd!

Nee... neem mij dan  ;) , terwijl ik dus een minderaar ben zal ik nooit een FB bericht liken waar drank op voorkomt,

althans niet meer. Ik ben voor een breder besef in de samenleving, meer bewustzijn mbt alcohol. Want dat is er amper.

Wat mensen verder doen is aan hen.

 

 

Nancy: kalm aan meid; wat jammer van je trip naar Canada!

Lars ;)  geen gekke dingen meer doen hoor!

 

Nog een fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy, niet fijn om te horen dat het niet zo goed met je gaat, wel fijn dat je er weer bent!

Hier lijkt het tij niet meer te keren, kind wil niet meer naar school. En wie kán hem nog wat maken? Al weer 3 projecten op stapel en wat betaald werk. Slapeloze nachten van. Maar als het rust brengt, is dat tenminste winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...