Yvonne Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Nog helegaar donker en stil buiten. Binnen staan koffie en thee klaar. Laatste werkdag van de week voor velen. Laat maar komen die dag. Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen Yvonne, Lekker geslapen? Koud buiten brr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen Momentum en Toine. Nou..... niet echt lekker geslapen. En jaaaa, wordt nu echt een stukje kouder buiten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen allemaal. Eerst maar eens koffie,hier ook helemaal niet lekker geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen allemaal, Straks om 8.15 beginnen, Wel lekker geslapen gelukkig ! Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Dagpact ; Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Monster ook gefeliciteerd! broekie basta, Jan1000 en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 en TomTom, ik meen ergens te hebben gelezen dat jij een heel half jaar adb bent, maar je staat niet op t jaarpact, dus ik gok er maar erop. Klasse!zonder zijwieltjes verder! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 koud en mistig hier ik kom ook Meya see you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Gefeliciteerd Monster! Quinn, Zzb en Artax (mooie muziek op de muziekdraad), ik denk aan jullie. LJ je wordt kippig, TomTom staat wel op jaarpact. Tot straks dan Monster en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Dagpact ; Momentum Rapilos Kruidenthee Goeiemorgen. Proficiat Monster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 ben al 45 jaar kippig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 nu komt daar ook nog dom bij; hij staat op de 15e Nou ja, de bedoeling was weer eens goed. Gauw naar de sauna mn hersens nog wat verder verweken. heb een goeie dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen, Dagpact ; Momentum Rapilos Kruidenthee Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Monster, gefeliciteerd! Basta, om op je vraag van gisteren terug te komen: ik heb mezelf aardig klem gezet, oftewel een goed plan voor vandaag. Ik kom ook rond half 5 even inloggen hier. Meya en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Goedemorgen, deze morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Gefeliciteerd lief Monster!!! Monster en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Oei, weer niet goed gekeken, zelfs twee jarigen vandaag. Monster en Plof, van harte gefeliciteerd allebei. Ik wens jullie een fijne dag en natuurlijk een heel mooi nieuw levensjaar toe. Monster en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 (bewerkt) Hoi! Monster, proficiat! Nog 3uur tot de vakantie 21 oktober 2016 bewerkt door Vol Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 (bewerkt) Hé Momentum, jij zit weer stevig op het zadel, hè? Ik ga nu even googlen of het misschien 'in' het zadel moet zijn. Waar is Quinn nou toch!! Ja, het moet 'in het zadel' zijn. 21 oktober 2016 bewerkt door basta smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Monster en Plof: van harte gefeliciteerd en een mooie dag! :rose: (wel eerlijk verdelen hoor) Straks een paar uurtjes werken; zin in, vooral omdat het maar een paar uurtjes zijn Gezellige omadag gewenst spirit! Fijne dag allen! Monster en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 up oei oei windvlagen en dwarrelende blaadjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Gefeliciteerd voor de jarigen! Ik snap weer niks van mannen vader van mijn dochter hier vanochtend leuk weg gaat hij daarna in mijn bijzijn bellen met zijn nieuwe vriendin! Kan dat niet boven of buiten? De neiging om hem naar een hotel te sturen heb hem maar naar boven gestuurd dochter ook middag slaapje en zei even mijn eigen ruimte nodig! Zwaar met ex op een lip maarja voor goed doel mijn dochter ze heeft het geweldig met hem plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Ploffie ook jarig? Gefeliciteerd! Ok, ik zou dus rond half 5 inloggen. Bij deze. Bier geweest, boodschappen al vroeg gehaald en wat lekkere dingetjes meegenomen. Ik vind het niet makkelijk. Maar ik kom er wel doorheen. Meya, kruidenthee67 en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden