Momentum Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goedemorgen, op naar het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum Lars Nadia jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goedemorgen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goedemorgen frummers. Zie dat Momentum weer terug is, fijn.. Koffie en thee staan ook weer klaar inmiddels. Kom maar op dan met die nieuwe week.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Toineman ook weer terug, gelukkig, heb je gemist man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Lees net dat de meeting heel geslaagd is geweest, had eigenlijk ook niet anders verwacht. Fijn mensen, kan me indenken dat je weer een energie erbij hebt gekregen door zo'n dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 ik jou ook hoor.... had weer eens een ban voor het plaatsen van een muziek filmpje, tsja zware crimineel he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Dagpact; Momentum Lars Nadia Lars jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goedemorgen beste mensen, Wat wordt het pas laat licht he, Straks 3 uurtjes werken 9.00 beginnen. luxe dagje dus vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Ja, het gaat nu snel Rapi, vond het vanmorgen wel heel laat pas licht worden, lijkt net of het nu versneld gaat.... Ach ja Toine, de mods kunnen behoorlijk streng zijn.... Ik had een paar weken geleden ook weer een waarschuwing te pakken. En zo fel ben ik niet eens meer dacht ik ... Doe maar voorzichtig hoor, wil je echt niet permanent missen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goedemorgen, vannacht nuchter gehouden, straks aan het werk Dagpact; Momentum Lars Nadia Lars jowan Rapilos Quinn lady jane en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Dagpact; MomentumLarsNadiaLars jowanRapilosQuinn Kruidenthee Goeiemorgen, Vanochtend aan de huishoudelijke taken. En een boel regeldingetjes...vooral agenda op orde maken. Voordat er vanalles mis gaat lopen. Een hele klus voor een chaoot... maar levert wel weer wat overzicht op en meestal de conclusie dat ik meer tijd heb dan ik dacht (en waarom stel ik dat dan toch uit?) Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 ik jou ook hoor.... had weer eens een ban voor het plaatsen van een muziek filmpje, tsja zware crimineel he... Dat zware valt wel mee.. meer een draaideurcrimineel, een veelpleger. Verslaafd misschien?? (Oh.. leve de vooroordelen!! Daar valt zo heerlijk uit te putten..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Goede maandag, deze maandag. Dagpact; MomentumLarsNadiaLars jowanRapilosQuinn Kruidenthee Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Volgende keer gewoon meegaan. Samen een kater hebben is minder erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Lekker naar meeting gaan en je eigen plan trekken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Als je zelf nog drinkt kun je het een ander niet verbieden dat ie het ook doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Alvast een droge afmelding. Fijne avond. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Nuchter gebleven vandaag, al wordt mijn vriendin knettergek van mijn ik zoek afleiding pogingen. Ik geloof dat er van de week vijf pakketten van Bol binnen zullen gaan komen. Ach ja, alles beter dan drank, was het toch? kruidenthee67, rapilos, basta en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Eerst maar wat eten dan Lars ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Hier ook weer een nuchtere dag. Precies 3 weken vandaag, het beginnetje is er weer kruidenthee67, rosa45 en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Droge afmelding. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 was afgelopen weekend in Glasgow i.v.m. mijn hobby op muziekgebied en heb zaterdag in de bar van mn guesthouse wat gedronken en mij gelukkig niet laten gaan.... tja..... maar na zaterdag tot aan nu toe weer droog en kost mij geen moeite moet ik zeggen nu want meestal is het hek van de dam maar het hek zit weer dicht en op slot ! voel me verders ook niet schuldig of wat dan ook ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden