tomtom2 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Het is hier heet (32, en nog geen negen uur in de ochtend hier), stoffig, armoedig, en alcohol is overal, om de dagelijkse pijn te vergeten.. En toch, de mensen zijn zo enorm betrokken en geinteresseerd: daar kan ik nog een hoop van leren. Houd het droog! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact : momentum. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goeiemorgen.  Dagpact:MomentumRosa jowan  Die vandaag (weer...) een dag naar zee gaat. Lekker wandelen, genieten en schrijven. Waar zit jij ergens Tomtom? 32 graden is niet zo heel erg uitzonderlijk, gisteren zag ik hier 34 op een thermometer staan, midden Limburg.  Voor iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dagpact:MomentumRosa jowan Lars Kruidenthee  Die ondanks de warmte zometeen eens flink gaat poetsen.  Goeiemorgen en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Kruidenthee Quinn kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goedemorgen frummers. Ja, een warme nacht.... Kwam een uurtje geleden beneden en vond het er heerlijk koel in vergelijk met boven, bleek het beneden 25,5 graad te zijn Nu nog even profiteren van de relatieve koelte en lekker alles tegen elkaar open gezet. Koffie en thee staan inmiddels klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goedemorgen! Heerlijk maar korte ochtend werken en morgen zelfs vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goedemorgen, gaat warm worden vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 good morning.....  Dagpact:MomentumRosajowanLarsKruidentheeQuinn MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Kruidenthee Quinn MarQ Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goede woensdag, deze woensdag! Â Na een frisse nacht weer de hitte proberen te trotseren. Â Dagpact: MomentumRosajowanLarsKruidentheeQuinnMarQNadia Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goede woensdag, deze woensdag! Â Na een frisse nacht weer de hitte proberen te trotseren. Â Â Pfff... van het woord trotseren krijg ik het al warm.. ik geef me er aan over en onderga het. Klinkt passief, dat is het ook. Lekker Cool.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Prettig naar mijn scherm aan het staren, de airco doet het hier niet echt optimaal. Gezien al het papier om me heen, ben ik erg druk. Intussen, koffie. Man, wat al een hitte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Mannen mogen niet drammen over deze hitte hoor ik mijn vrouw net zeggen... Â Nou eh, lekker temperatuurtje hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Waarom mannen specifiek niet? Zei ze dat er ook bij Asterix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ja, omdat mannen geen 10+ jaar in de overgang zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dan mogen wij toch juist klagen, lijkt me. Vrouwen hebben dan meer gelegenheid om te oefenen met en voor te bereiden op de hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Hehe, dat durf ik niet te vertellen, dan gaat er wat kapot. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Zorgen dat je een paar lelijke borden ofzo bij de hand hebt, ben je daar ook meteen vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ik ga mijn auto maar es met de hand wassen denk ik heerlijk met veel koud water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Volgende week krijgen we toch weer herfst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Inderdaad er is altijd wat te zeiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Daar zijn wij goed in hier in Nederland! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ik niet☺ Genieten van elke droge dag. Regen of geen regen. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden