Momentum Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goede morgen lotgenoten .Dagpact momentum.Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Dagpact : Momentum Lieve Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen, fijne dag vandaag en sterkte waar nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Dagpact; Mementum Lieve Lars jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ eerst goed wakker worden en dan schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen allemaal Ha, Momentum weer terug !? Tijd niets gehoord Alles goed met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Was ik ineens weer van het dagpact af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 MarQ zei het al, eerst goed wakker worden, dan schrijven. Sorry, Rapilos. Yvonne en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen frummers. Opmaat naar weer een echt zomerse dag... Koffie en thee staan klaar, binnen, kan buiten genuttigd worden, tis nu nog te doen. Maak er een mooie dag van lui. Lars, hoe ging de verhuizing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Kan ik me heel goed indenken. Hoop dat je toch binnen korte tijd je weer een beetje op je gemak voelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Eindelijk weer ochtend. Bezig met verwerken van gisteren en bezig met vandaag. Zien hoe het komt. En de herinnering van het dagpact. Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ Nadia Rapilos Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Zien hoe het komt...in ieder geval weten we wát er komt. Ik neem wat extra te eten mee, vandaag. Ga een lange middag/avond tegemoet in een bloedheet gebouw. Flesje water is ook geen slecht idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: MomentumLieveLarsjowanMarQNadiaRapilosQuinn Kruidenthee Goeiemorgen Vandaag een werkdag buitenshuis. Zin in! Nieuwe dingen, nieuwe mensen. Ook spannend, maar ik ben er klaar voor. Fijne dag, en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Brainwave over een probleem waar ik al drie jaar mee worstel: Jezelf straffen voor de dingen die je doet Is niet liefdevol naar jezelf Maar de denkfout is dan snel gemaakt dat wat je verkeerd doet Ok is Liefdevol naar jezelf is dat je fouten gemaakt mag hebben Die fouten dan opnieuw maken is niet liefdevol naar jezelf Die fouten keer op keer opnieuw maken is zelfdestructief Is destructief laat het zelf er maar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: MomentumLieveLarsjowanMarQNadiaRapilosQuinn Kruidenthee Bor Basta Hé! Dagpact Momentum, dat had ik al zo vaak gelezen voordat ik een account aanmaakte, dat ik het bijna als één term ging zien. Fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ik weet het niet hoor maar die psych van mij, jeetje, pff, pffff Krijg er zo"n gevoel van zeg maar; Snappie? En deze trouwens ook; Je lijkt wel verliefd op die psych.... Maar da's niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: MomentumLieveLarsjowanMarQNadiaRapilosQuinn Kruidenthee Bor Basta Asterix Vannacht 18 graadjes op de slaapkamert, coooool... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Je hebt zo'n mobiele airco neem ik aan, met een slang die naar buiten moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Dan valt me dat nog niet tegen, dat hij het 6 graden naar beneden kan halen. WTF is Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Brainwave over een probleem waar ik al drie jaar mee worstel: Jezelf straffen voor de dingen die je doet Is niet liefdevol naar jezelf Maar de denkfout is dan snel gemaakt dat wat je verkeerd doet Ok is f Als je de constatering scheidt van het oordeel gaat dat eenvoudiger. Cultuurhistorisch gezien is echter juist dát lastig (calvinisme). Mij hielp een tussenstap in de bewoording: Niet "goed of fout" (enkel oordeel)..... Maar: "Goed of fout VOOR MIJ" (of een ander, of een doel, of whatever: constatering). Slechts een talige truc, maar het kan werken richting anders denken omdat de onbewuste weerstand van jezelf daar minder groot Is. Succes. Best een belangrijke, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 (bewerkt) En jij denkt dat ik dat ben? Edit: oh, de Jopie hierboven.. 13 september 2016 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Goedemiddag (net) allen, Even een kort bericht van een gestopte (zowel alcohol als forum ). Het Is mooi te lezen dat dit forum nog werkt werkt, nog bestaat, nog helpt. God wat heeft het mij geholpen!!! Het schrijven, het teruglezen, de reacties, andere postings van andere formers. ... Voor mij Was het tijd om te gaan en dat bleek goed te zijn. Ik mis het niet (wat overigens iets anders Is dan dat ik mij niet af en toe afvraag Hoe het deze of gene gaat, dat blijft wel uiteraard) en lees ook niet meer mee. Nog steeds ben ik dankbaar dat ik niet meer drink. En nog steeds, zij het ook als altijd met horten en stoten (ik blijf wie ik Was en ben) word ik gezonder en sterker, rustiger en stabieler. Die eerste niet nemen. Daar begon het mee. Maar ook, en voor mij vooral: ontdekken wat alcohol dan wel voor voordelen Had. Want dat die er waren....dát was duidelijk. Dat ik het toen nodig Had ook: ik Had domweg het instrumentarium niet in huis om aan te kunnen wat op mijn pad kwam. Jullie allemaal, oud en nieuw, heel veel succes en sterkte met opdrogen : het ís de moeie waard! Vind ik althans wel. Maar niet makkelijk. En meer dan alleen die eerste niet nemen, veel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden