Momentum Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Goede morgen lotgenoten .Dagpact momentum.Tot laters.
Vol Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen, fijne dag vandaag en sterkte waar nodig!
jowan Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Dagpact; Mementum Lieve Lars jowan Rapilos
MarQ Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ eerst goed wakker worden en dan schrijven
Nadia Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ Nadia Heb een mooie dag, allemaal!
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen allemaal Ha, Momentum weer terug !? Tijd niets gehoord Alles goed met je ?
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal!
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Was ik ineens weer van het dagpact af
Nadia Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 MarQ zei het al, eerst goed wakker worden, dan schrijven. Sorry, Rapilos. rapilos en Yvonne reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Goedemorgen frummers. Opmaat naar weer een echt zomerse dag... Koffie en thee staan klaar, binnen, kan buiten genuttigd worden, tis nu nog te doen. Maak er een mooie dag van lui. Lars, hoe ging de verhuizing?
Yvonne Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Kan ik me heel goed indenken. Hoop dat je toch binnen korte tijd je weer een beetje op je gemak voelt...
Quinn Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Eindelijk weer ochtend. Bezig met verwerken van gisteren en bezig met vandaag. Zien hoe het komt. En de herinnering van het dagpact. Dagpact: Momentum Lieve Lars jowan MarQ Nadia Rapilos Quinn
Nadia Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Zien hoe het komt...in ieder geval weten we wát er komt. Ik neem wat extra te eten mee, vandaag. Ga een lange middag/avond tegemoet in een bloedheet gebouw. Flesje water is ook geen slecht idee.
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: MomentumLieveLarsjowanMarQNadiaRapilosQuinn Kruidenthee Goeiemorgen Vandaag een werkdag buitenshuis. Zin in! Nieuwe dingen, nieuwe mensen. Ook spannend, maar ik ben er klaar voor. Fijne dag, en sterkte voor wie het nodig heeft.
Meya Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Brainwave over een probleem waar ik al drie jaar mee worstel: Jezelf straffen voor de dingen die je doet Is niet liefdevol naar jezelf Maar de denkfout is dan snel gemaakt dat wat je verkeerd doet Ok is Liefdevol naar jezelf is dat je fouten gemaakt mag hebben Die fouten dan opnieuw maken is niet liefdevol naar jezelf Die fouten keer op keer opnieuw maken is zelfdestructief Is destructief laat het zelf er maar af
basta Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: MomentumLieveLarsjowanMarQNadiaRapilosQuinn Kruidenthee Bor Basta Hé! Dagpact Momentum, dat had ik al zo vaak gelezen voordat ik een account aanmaakte, dat ik het bijna als één term ging zien. Fijn dat je er weer bent.
Kohtje Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Ik weet het niet hoor maar die psych van mij, jeetje, pff, pffff Krijg er zo"n gevoel van zeg maar; Snappie? En deze trouwens ook; Je lijkt wel verliefd op die psych.... Maar da's niet verkeerd.
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Dagpact: MomentumLieveLarsjowanMarQNadiaRapilosQuinn Kruidenthee Bor Basta Asterix Vannacht 18 graadjes op de slaapkamert, coooool...
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Je hebt zo'n mobiele airco neem ik aan, met een slang die naar buiten moet?
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Dan valt me dat nog niet tegen, dat hij het 6 graden naar beneden kan halen. WTF is Jopie?
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 (bewerkt) En jij denkt dat ik dat ben? Edit: oh, de Jopie hierboven.. 13 september 2016 bewerkt door Asterix
Soothe Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 (bewerkt) En toen was er een grote stilte. Dag Jopie. Wat betekent niet drinken nu? Jij hebt vaak een eigen variant. Wel zo af en toe op een party o.i.d Als je bedoelt dat je helemaal droogstaat vind ik dat knap. Als je het kan hanteren vind ik het ook knap,maar dan sta je niet droog en ben je niet gestopt. En ja, het is meer dan de eerste niet nemen, dat klopt. Daarna begint het echte werk. Groet en natuurlijk ben ik blij dat je gaat zoals je gaat. Doe zelf ook niet zoveel meer met het forum. Af en toe, zoals nu, laat ik mijn geluid even horen. Groet en ga goed. Aanpassing. Woordje niet ertussen gezet. 13 september 2016 bewerkt door Soothe
rosa45 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Vraag gewoon maar Bor. Ik vermoed dat Jopie later op de dag nog wel even op het forum kijkt om te zien of er op haar schrijven is gereageerd. Als jij dat een "kort berichtje" noemt, wil ik wel eens weten wat je onder een "lang bericht" verstaat.
rosa45 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Geplaatst 13 september 2016 Ik dacht ook dat je hoteldebotelverliefd op je psych was. Maar dat je psych je hart had gebroken. Emoticons liegen dus blijkbaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden