Monster Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 (bewerkt) Ik weet het, het is niet anders nu en het is ergens goed voor. Maar voor hier en nu is het ***. Goed, het weekend is zo'n beetje over, gewoon maar weer door. Inderdaad, boekgericht aan het schrijven, tussen het werkgericht schrijven door. Beetje met teveel tegelijk bezig in dat opzicht. Het ene project is wat ik hierboven benoemde, daarnaast ben ik met wat persoonlijkers bezig ook. Edit: thanks Lars 4 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Wel een goede dag gehad met vriend? Haal dat drie letter woord even weg joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Heb je geen verlof van je werk, ook qua schrijven? Het weekend zit er weer op, Quinn. Gehaald. Op naar de maandag. Ook nog even naar het lieve cliché-maantje kijken vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 O, je hebt gelijk. Slip of the fingers, aangepast. Ja, goede dag gehad. We hadden tijd en ruimte om de wereld buiten te sluiten. Voor een paar uur dan toch. En nu weer door. Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Heb je geen verlof van je werk, ook qua schrijven? Het weekend zit er weer op, Quinn. Gehaald. Op naar de maandag. Ook nog even naar het lieve cliché-maantje kijken vanavond. Hé, die stond er net nog niet. Maar ja, ik heb wel verlof van mijn werk, maar met sommige dingen kan ik best wat door, als het gaat enzo, zeg maar. Vind het gewoon prettig om ermee bezig te zijn ook. Sita2 en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ga ook maar eens kijken naar het lieve maantje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Lieve Sinterklaas, ik zou zo vreselijk graag naar huis willen en dat alles dan weer gewoon is, net als bij andere mensen thuis. Als ik nou beloof dat ik verder nooit en nooit en nooit meer iets vraag, mag ik dat dan hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 O, je hebt gelijk. Slip of the fingers, aangepast. Ja, goede dag gehad. We hadden tijd en ruimte om de wereld buiten te sluiten. Voor een paar uur dan toch. En nu weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Je kent al die verhalen he, van de helden die na hun omzwervingen weer thuiskomen. Ze worden niet meer herkend. Penelope herkende haar Odysseus niet. (Maar ze omarmde hem met zijn veranderingen erbij. Ze leefden nog lang en gelukkig.) Je reis verandert je, dat is een ding dat zeker is. Degenen die jou daarna omarmen, zijn je echte vrienden. Voor mijn vriend is dit de grootste nachtmerrie: dat hij verandert en dat zijn vrienden hem niet meer herkennen. En dat hij dan alleen is. Wij hebben het er vaak over. Hoe zo'n angst je vastzet. lady jane en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Dat alle maskers en lagen wegvallen en je alleen nog maar je kern bent. Dat ja. En dan dus alleen, onvermijdelijk. Slechte dag vandaag. Therapie vanochtend geskipt, met als argumentatie dat m'n bed te prettig was. Wordt hier niet echt op prijs gesteld, heel raar. Vanaf een uur of elf weer braaf mee gedraaid, met genoeg tegenzin om dus alsnog een slechte dag te hebben. Straks een extra gesprek met pb persoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Je bent er voor jezelf Quinn niet voor anderen. Kom op man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ik weet het wel (voor een ander) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Sterkte Quinn. Laat de maskers maar vallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Je had dan weer wel een literair sintgedicht geproduceerd, mooi vond ik! Slaap lekker, Quinn, Quinn, Quinn en Quinn! (Die van Meya was ook mooi!) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Hoe is het nu Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Denk aan je Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Quinn, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Juist bang voor je kern WADAPATJA ! (is Grunn's) Juist daar is het okee.... even wat schillen eraf!? Quinn, je bent er niet vandaag? Wadapatja Kan dat wel?........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Quinnn !!! Joehoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Quinn komt in de loop van de dag wel even langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 (bewerkt) Sorry voor de stilte. Als ik me ROT voel, dat doe ik nog steeds hetzelfde, terugtrekken. Alles naar binnen en wachten tot het minder ROT voelt. Of totdat er een signaaltje komt dat er nog een wereld is hier buiten. Even aan het lijntje terug gehaald worden, zoiets. Dus bedankt voor dat. Verder deed ik ook hetzelfde als wat ik altijd doe als het niet goed gaat. Ja, ik heb gedronken. Stom? Ja. En geloof me, ik heb er allemaal redenen voor. Want de therapie van gisteren was dramatisch, de therapeut een doos en de vraagstelling absurd. Ik werd boos, zij voelde zich bedreigd en ik werd daar nog veel bozer van. Maar daar gaat het niet om. Een verslavingsarts zei een keer tegen me als je boos bent, ga je drinken. Als je verdrietig bent, ga je drinken. Als je uit bed komt, ga je drinken. En dat klopt. Er is altijd wel een reden om te gaan drinken, omdat ik nog altijd geen benul heb over het constructief omgaan met emoties en dat soort zooi. Vandaag is het weer een nieuwe dag, eentje om dingen weer aan te gaan. Gesprek met verslavingsarts, met psycholoog, met pb-er. Allemaal mensen die oprecht proberen me de goede kant op te krijgen. Over struikelen, weer opkrabbelen en doorgaan met het proces. Okee, zonder leukigheden als naar buiten mogen, dat dan weer wel. Maar in the end helpt het maar zo weinig. Ik blijf boos, boos op mezelf vooral. Beschaamd ook, weer een mislukking achter mijn naam. Weer toegeven aan en te weinig wilskracht tonen. Het spijt me. Het spijt me dat ik me niet aan de regels van hier heb gehouden. Dat ik met een kwaaie kop ben gaan drinken. Dat ik het dagpact van gisteren niet gehaald heb. Dat ik mensen ongerust heb lopen maken. Het spijt me vooral dat ik mezelf heb laten zakken. Edit: even een ander drie letter woord dan maar. 7 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden