Quinn Geplaatst 21 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Vandaag weer richting -oloog en nu stonden er vragenlijsten voor me klaar. Want die kende ik nog niet. Maar goed, wel ingevuld, enkele sarcastische opmerkingen geplaatst en nu wachten op wat van die kant komen gaat. Gisteren op mijn werk langs geweest en de afspraak gemaakt om vandaag een en ander te bespreken. Dat was vanmiddag. Onze ideeën liggen nog wat uit elkaar, maar dat komt wel goed. Ze zorgen dat ik nog deze week naar een bedrijfsarts moet, daar verwacht ik wel enige back up van. Zonet even een uurtje gemountainbiked, dus de sportiviteit van de week is ook weer klaar. Zo koken voor de meute en dan vanavond naar c. Life is good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Ha Quinn.... Ik probeer me voor te stellen hoe dat is, om weer 'thuis' te komen. En wat er dan veranderd is...en wat niet...lijkt me best verwarrend. Take care Quinn. Vooral voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Zelfde -oloog als eerder? Voelt het weer als thuis Quinn? En die mountainbike...wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Ga je meteen weer als vanouds werken, Quinn? Nee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Volgens mij is dat wel goed voor Quinn. (ik bemoei me even) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Welke -oloog het wordt, weet ik nog niet. Er was daar blijkbaar iets mis gegaan in de administratie, ofwel, ze waren nog niet klaar voor me. Ik wil wel graag gewoon weer werken, ook om zinvolle dagen te hebben. Afleiding. Actie. Nuttig voelen. Of ergens recalcitrant te kunnen zijn. Anders zijn de dagen ook zo leeg. Het is thuis wat meer schuren dan ik had verwacht. Misschien naïef, maar ik dacht eigenlijk gewoon weer op dezelfde manier verder te kunnen gaan. Maar niet dus. Zoals c het gisteren uitdrukte er zijn hier ook vier maanden voorbij gegaan. Best vervelend, van die mondige mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Ik kan je niet helemaal volgen, Quinn. Je gaat in therapie omdat er wat moet veranderen en dan kom je na vier maanden terug en dan verwacht je dat er niets veranderd is, dat je op de oude voet door kunt gaan... Zoals c (?geen idee) al zei: er zijn hier ook vier maanden voorbij gegaan. Heb je valse hoop geschapen? Was het alleen uitstel van 'executie'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Ik hoop dat je mild voor hen kan zijn Quinn. Zij hebben hun verhaal. Aanhoren dus. En daar op kauwen. Dit zal wat tijd nodig hebben. Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 En lieve Quinn, wat ik altijd weer vergeet, maar zelf nog steeds heb, als je bent weggeweest en je komt thuis, dan wil je zo graag thuis zijn en zij waarschijnlijk allemaal zo graag dat je er bent, vaak ontploft er dan iets. Bij mij en mijn man en kinderen herken ik dat. Spanning die zich in veiligheid, daar waar de liefde is, kan ontladen. En dan zijn wij nog niet eens vier maanden weg..... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Nee Kohtje, het ging erom te stoppen met drinken en de rest. Los daarvan had ik echt gedacht dat het leven gewoon wert opgepakt kon worden. Als in, met de afspraken en gewoonten zoals daarvoor (voor de duidelijkheid, minus mijn middelengebruik dus). Had er niet op gerekend dat in die tijd het vriendje van mijn vriendin zoveel belangrijker zpi worden. Of dat de werkzaamheden van c zouden veranderen. Of dat de kinderen verder zouden zijn opgegroeid. Naïef wellicht. Maar c heeft gelijk, de aarde draait om de zon, niet om ene Quinn. Is even slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Soms is het ingewikkeld ja. Maar dat is inherent aan een niet-monogame relatie. Al zou ik het haar graag verbieden, zo hypocriet ben ik wel. Maar goed. Voor de kinderen is het volkomen normaal dat papa en mama niet alleen elkaar hebben. Tenslotte was c er al jaren voor D en voor de tweeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Wauw Quinn, je bent weer thuis! Wat fijn! Hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Hmm, op zich wel @lieve, punt is alleen dat ik die neiging blijkbaar nogal sterk heb, zonder er echt bij na te denken. Ik ga er eigenlijk altijd gewoon vanuit dat iedereen wil wat ik wil, omdat wat ik wil, immers het beste/leukste/etc is. Schijnt niet altijd waar te zijn.@Harp voor mij ook hoor, daarom kies ik ook niet voor monogaam. Vind ik beklemmend.@SvDolphin ondanks de niet prettige reden, ben ik toch blij je hier weer te zien. Met mij wel redelijk deze week, met ups en downs. Zonet gemoonwalked, gewoon omdat het kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Zojuist zei Quinn: Zonet gemoonwalked, gewoon omdat het kon. Geweldig! Liefs Sita Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 hee Quinn, was jij niet degene die laatst schreef dat ik moest blijven schrijven hier?? je weet het he; wat je een ander zegt is vaak ook (en juist) ook voor jezelf van belang♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Hmm ja, Sie haben recht. Okee, hoe gaat het? Well, moeilijker dan ik van tevoren dacht. Thuis weer wat in- en aanpassen. Werk wat oppakken. Therapie opstarten. Mijn gewoonte om overal vol in te duiken, wreekt zich meteen; ik ben doodop. Dus ergens zal een rem op moeten. Weet nog niet hoe of waarop. Intake voor therapie gehad, voorstel is inderdaad EMDR te gaan doen en daarnaast voldoende afleiding te zoeken in werk of hobbies. Eén keer per week lijkt eerst zwaar genoeg. Verder werk ik nu soort van halve dagen, een beetje hoe het uitkomt. Nog geen druppel gedronken, dat dan weer wel. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2017 (bewerkt) Goed om te horen, die emdr! En verder... onrust? Kalm aan !! Ik ben bezig met het boek van Jan Geurtz: ken je het? Een heel zinnig boek: verslaafd aan de liefde (met als ondertitel iets over zelfacceptatie) !! 28 maart 2017 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Hoe is het met de uitgewrongen dweil staat waarin je verkeerde zoals genoemd op de dagdraad van afgelopen vrijdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Liefs Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 (bewerkt) Beroerd, terwijl het uitwringen nog moet beginnen. Morgen vervolggesprek en dan aangeven of ik met dat EMDR wil starten. Iedereen gaat er vanuit dat het wel doorgaat en dat is vast ook de verstandige keus. Maar ik weet het niet goed. Aan één kant wil ik liefst nog steeds gewoon ophouden met elke vorm van therapie, vijf lagen maskers opzetten en leven alsof er niets aan de hand is. Gewoon vergeten, van me af zetten, deuren dicht, klaar. En misschien gaat dat dit keer wel lukken zonder drank? Illusies maken, dat doe ik, ik weet het. Want misschien lukt het een week, een maand, langer zelfs. Maar op enig moment gaat die fles weer open, omdat ik denk de oplossing op de bodem van de fles te kunnen vinden. Dus niet zeiken, morgen gewoon ja zeggen en een datum plannen?*, ik zie er zo ontzettend tegenop. 3 april 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 en als nou zou blijken Quinn dat je die 5 lagen maskers niet meer nodig hebt? Sterker nog, dat die maskers je keurslijf zijn gewordenen dat drank niet je problemen maar je hersens oplost. Zou het dan niet alle pijn en moeite lonen om ook de EMDR een kans geven en te ervaren wie Quinn zou zijn geworden met een "gewone" start? Een normale ontwikkeling en echt vrije keuzes? Die worden niet uit gewrongen, maar die groeien, op een goede bodem. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Mooi LJ. Man, wat een strijd, hè? Ik zou het je zo gunnen dat het nu eindelijk eens van een leien dakje gaat. Geloof me, als ik de baas was, zou ik het voor je fiksen. Hou vol, lieve Quinn. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden