Meya Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Sjo he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Hmm, weinig bijzonders aan eigenlijk. Er was niets in huis en ik was vrijwel niet alleen. Dus de mogelijkheden waren zo ongeveer nul en niks. Van echte standvastigheid van mijn kant was dan ook niet echt sprake. Ben nu weer binnen, een paar uur al. Valt niet mee. Het missen van iedereen van de eerste dagen is in volle hevigheid terug, maar nu zonder afkickende afleiding. Ben wel aan het nadenken over gewoon weer naar huis gaan, niet morgen, maar waarom niet over een week of twee ofzo. Iets van therapie in de buurt van thuis opzoeken, weer wat werk oppakken. Waarom eigenlijk niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 "Waarom eigenlijk niet?" is een duivels zinnetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Waarom wel? Omdat het echt al veel beter gaat. En na m'n laatste opname heb ik het anderhalf jaar volgehouden, dat is best lang toch? En omdat ik hiernu al erg lang ben. En omdat ik het graag wil. En... Okee, ik maak mezelf wat wijs hè? Laat ik eerst maar kijken of ik vaker naar huis mag. Morgen evaluatie van het weekend met de pber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Veel beter is niet goed genoeg. Je verdient het beste...... toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Evaluatie was op zich niet slecht. Volkomen nuchter gebleven was een plus, maar ze vond me wel erg moe en teruggevallen in het delen en openstellen gedeelte. Alsof ik teveel van mezelf had gevraagd ofzo. O, en ze had graag gezien dat ik al mijn medicatie had gebruikt. Had wat dingen overgeslagen. Maar, in principe mag ik met oud en nieuw weer. Edit: wat ik misschien maar niet moet doen. Hoe raar is dat? De drank was bereikbaar en ik kon het laten, terwijl ik me nu lam wil zuipen. 27 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 En wat vind jij? Ben je het met haar eens? Beetje gewend alweer of valt het zwaar tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Deels mee eens. Ik ben geslotener weer, maar dat is ook gewoon mijn karakter. Terughoudend en nou eenmaal niet zo mededeelzaam. En die pillen, tja, heb steeds al gezegd dat ik ze niet wilde en niet nodig heb. Het valt behoorlijk tegen om weer terug te zijn ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Dan heb ik je tussen de regels door goed begrepen. Is er een periode van verblijf afgesproken ? Of is dat helemaal afhankelijk van je ontwikkeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Dw behandeltermijn is in eerste instantie zes weken en dan evalueren. Dat is iets opgeschoven naar evaluatie in de tweede week van januari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Hé, ik heb iets niet goed gedaan, want wat ik heb getypt heb ik blijkbaar niet geplaatst.... anyway, lastig Quinn. Dit zijn sowieso rare dagen. De feestdagen zijn ook geen normale gang van zaken in een huishouden hoe dan ook. De tweede week van januari is best snel. Maar ja, ik heb gemakkelijk praten natuurlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Verder inmetselen denk ik ja. Beetje dikkere muren opbouwen en ervoor zorgen niet teveel geraakt te worden. Wat baal ik van kwetsbaarheid, het voegt niets toe, maakt alleen maar lastiger. Sterk blijven, staande blijven en je niet laten kennen. Hier en nu denk ik wat heb je aan mensen, ze gaan toch weg en duwen onderweg naar buiten met plezier nog even een mes in je rug. Lekker deprimerend weer. Zal die 48 uur nadenken tip ook maar gaan toepassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Oei, moeilijk. Het klinkt naar hinken op twee benen. Klopt die uitdrukking? Ik bedoel: een beetje thuis (echt of in gedachten) en een beetje in behandeling, en dus allebei net niet . Of kan het wel zo samengaan? Sterkte met het missen Quinn, dat in elk geval. O, ik lees je bericht. Het verbaast me wel, dat mensbeeld ken ik nog niet van jou. 27 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Nee, ik ook niet echt, vandaar dat die 48 uur wel even verstandig klinkt. Resultaat van een paar slechte momenten met verschillende mensen in twee dagen, waarvan sommige onverwacht. En daar baal ik van, meestal schat ik mensen beter in.. Nou ga ik weer aan mezelf twijfelen, zie ik het verkeerd, vat ik het verkeerd op, maak ik het te persoonlijk? En als dat zo is, komt dat dan door dat hele kwetsbaar opstellen gedoetje? Want als dat zo is, heb ik nog minder zin in kwetsbaar opstellen. Okee, lekker vaag weer. Lang verhaal kort, voel me flink gebruikt en daar heb ik een veel te lange geschiedenis in en dus absoluut geen zin meer in. En nu zin om wat stuk te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 O ik begrijp het (denk ik) Hè get, wat een rotgevoel!! Heb je een stukje blote nek laten zien, gaan ze pikken. Tenminste, áls je het goed hebt, hè? Ik heb een heel (zuur) parallel-leven bij elkaar geinterpreteerd, zó vaak had ik het mis, Kun je het checken bij een van je geliefden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 ik gun je de kracht van kwetsbaar zijn te leren kennen Quinn want zo ervaar ik jou hier inmiddels al een poosje basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Oei oei. Ik ben net zelf even flink in de baal-van-de-kwetsbaarheids-modus. Snap je even erg goed... Ook zin om iets kapot te maken! (mag ik even tegen jouw muur?) en toch..... ik zeg zoo vaak tegen mezelf: liever maar kwetsbaar, want dan zie je ook sneller door wie je gekwetst wordt. En genoeg eigen-happy-time-maken. En met die enkelen... is dit niet OOK gewoon het leven? navragen, check. Benoemen-check. Aanvaarden-check? :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 (bewerkt) Lieve Quinn, hoe vond je het zelf gaan? En wat wil je zelf en denk je aan te kunnen? 28 december 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 (bewerkt) Kwetsbaar durven zijn vereist volgens mij ook dat je jezelf durft te beschermen. . 28 december 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Er passeren wat zaken tegelijk. Ex die constant dezelfde streken flikt, maar nu bij mijn dochter. Vriendin die aangeeft me liever niet thuis te hebben als het zo knokken is. Erg goede vriendin die geen contact meer wil, zo ineens. Het vat loopt weer aardig vol. De vooruitgang zit er in dat ik de signalen heb herkend. Dat wil zeggen, mijn vriend vertaalde mijn verhaal naar wat er nou echt speelt in mijn hoofd. And we do not wanna go there. Zo bekeken ben ikzelf toch ook wel degelijk vooruitgegaan, heb er tenminste over gepraat. Lika en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Oh, wat een mooi bericht, mijnGerrit. Héél voorzichtig ( ik meen er dingen in te herkennen waar ik zelf wat last van heb gehad en af en toe nog heb.) maar juist daardoor zo vol respect. Wat is droogstaan lucratief, hè? Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden