smart Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Lieve Quinn, ik beam even wat lieve en positieve gevoelens naar je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 En wat we (we?) ook niet moeten vergeten: Een belangrijk deel van alle pijnlijke emoties wordt juist veroorzaakt door drankmisbruik. Je neemt een voorschot uit de dopamine-tank, en dat moet je terugbetalen. Skyer is hiervan een voorbeeld, die liep te stuiteren van de angst, stopte met drinken en was er vanaf. Het was chemische paniek. (Sorry voor deze notendop, Skyer, als je het wilt nuanceren, zal ik het onmiddellijk aanpassen) Quinn, sterkte maar weer vandaag, ik hoop dat je er nog een coöperatief dagje uit kunt persen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Bedankt Etty. Er zit veel in, maar ook meer achter. Ben er mee bezig en wellicht deel ik het hier nog wel. Waarschijnlijk wel, hier delen voelt veilig, wat ik eerder schreef, haast als tegen jezelf praten. Sita2, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Je sticker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Bedankt. Alles bij elkaar de druppel om te gaan janken. Even maar, maar toch. Ondanks het afgezonderde, blij dat het weekend is. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 (bewerkt) Bedankt Etty. Er zit veel in, maar ook meer achter. Ben er mee bezig en wellicht deel ik het hier nog wel. Waarschijnlijk wel, hier delen voelt veilig, wat ik eerder schreef, haast als tegen jezelf praten. Ja, delen Quinn! Ook flarden en misschien onzin en twijfels en alles: ik lees je graag! 9 december 2016 bewerkt door basta lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) Bedankt basta, zal proberen me niet in te houden. Edit: qua hoeveelheid gekwek bedoel ik dan dus. 10 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goed weekend quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Thanks. Vooralsnog is het een erg leeg weekend, eens kijken hoe dat constructief in te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Geen activiteiten ofzo die worden georganiseerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Grinn, jawel, straks mediteren. En er is elke dag zo'n groepsgesprekmoment. Verder een dag vol bezinning en rust. Yay. Komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Oh sorry had gehoopt op iets actief ofzo voor je. Even iets doen. Dan misschien zelf iets verzinnen. Weet niet wat je leuk vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Het plan was om vandaag een rustige dag te hebben, het werd een emotionele. Jolly, ben gek op emotionele toestanden. Hier vinden ze dat een stap vooruit. Muren die wat afbrokkelen. Moet me inhouden om niet druk te gaan metselen. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Oei, je vesting... Ik vind afbrokkelende muren altijd mooi! Slaap lekker, Lars, morgen weer lekker puinruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Dank je wel Basta. Sorry Quinn waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Laat dat metselen maar Quinn. Je bent goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ze vindt jou leuker Lars. Praat erover, zeggen ze. Dat helpt, zeggen ze. Uhuh. Op lange termijn dan misschien. Vannacht weer zo'n fijne nacht en nu voelt het nog echt niks beter. En ja, natuurlijk wil ik het hier en nu. Logisch. Ga zo eens vragen of er hier een kerstboom komt, dat lijkt me wel weer leuk eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Hier komt vandaag de kerstboom. Quinn als je in het hier en nu blijft lossen de problemen niet op. Hoe moeilijk ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Dus vandaag kerstboom versieren! Hoppa een activiteit en laat de muur maar verder afbrokkelen ook al voelt dat super eng. Goed bezig quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Dank je wel Basta. Sorry Quinn waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Laat dat metselen maar Quinn. Je bent goed bezig. Pgggg...... Sorry, Quars! Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Hihi basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 jolly leuk... met de boom bezig! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Pgggg...... Sorry, Quars! Zat nog te twijfelen over de Report knop, maar vooruit, genade voor recht. Alsnog protest tegen de benaming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Verder zit ik vandaag in een gruwelijk positieve flow. En dat woord is ook irritant vrolijk. Twee boeken gelezen (vermakelijke aanrader voor de science fiction fans: The Expanse, deel 1 en 2) en dat was erg lekker. Geen idee, ik voel me wel lekker. Weird. Anyway, welterusten. Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Gruwelijk positieve flow. Irritant vrolijk.... Het is nooit goed of er zit een luchtje aan (mijn moeder zei het anders... but anyway) GENIET!! (weird of niet) Slaap goed gekke man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden