kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Quinn, Je bent haar vader. Punt. Wat is dat? De perfecte ouder? Tuurlijk drank, drugs en rock en rol zullen best impact hebben. Helemaal mee eens. Maar je bent haar vader. Je pakt jezelf bij de kladden. Maak het niet te groot nu. Nu ben je haar vader, zoals je nu bent. Punt. Zoals ik de moeder ben van mijn kinderen. Met mijn tekortkomingen. De tijd zal het leren. Zij leren hun lessen. It's life. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Quinn, Misschien is je dochter toch wel wat geschrokken, ze ziet je ook niet alle (en hele) dagen hé. Het is ook wel wat een logische reactie denk ik dat ze in eerste instantie niet zegt.. oh papa dit had je al jaren geleden moeten doen. Dit moet zakken. Waarom zou jij geen goeie vader zijn Quinn? je doet leuke dingen met de kinderen, je bent waarschijnlijk niet de "standaard" vader nee.. moet dat dan? Hou je maar goed man en denk ook maar wat aan jezelf, je gaat een grote stap zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Bedankt. Nee, geen standaard vader, eentje met eigen tekortkomingen en fouten. Maar vanavond realiseerde ik me dat ik op mijn eigen gebrekkige manier wel degelijk het beste voor ze wil. Maakt dat alles goed? Natuurlijk niet, maar het betekent wel wat. Vanavond had ik op elke knie een kind, soms gedragen ze zich nog als de kleuters die ze al lang niet meer zijn. Ze weten nu dat ik een tijdje weg ga, omdat het te druk is in mijn hoofd en ik rust nodig heb om alles weer stil en kalm te krijgen. Om beter te worden en gezellig. Of, zoals zoon het uitdrukt, om weer te lachen met m'n ogen en boven de radio uit te zingen. Het is klaar, alles is klaar, de hobbels en obstakels zijn weg en opgeruimd en ik hoef niet echt meer wat te doen voor donderdag, ik kan gaan. Ik voel me leeg, verdrietig en dit laatste stukje doet zo ongelofelijk veel pijn. Moet er niet aan denken dat ik straks dagen, weken, die kwetterende vogelstemmetjes niet ga horen. Het is mijn eigen schuld dat het weer zover gekomen is, dat weet ik wel, maar de prijs is wel verrot hoog. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Ja johh.... ik lees je... Je weet waarvoor je het doet! Het is nog geen donderdag. Zijn de komende 3 dagen nog "gewoon" ? Hopelijk gewoon prettig nog even thuis :rose: Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Zwaar Quin, sterkte Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 "Of, zoals zoon het uitdrukt, om weer te lachen met m'n ogen en boven de radio uit te zingen." Jémig, wat prachtig, en wat een kado van hem, om zo de spijker op z'n kop te slaan. Hoe kom je er nou toch weer bij dat het je eigen schuld is. Als je voor een zware depressie opgenomen zou worden, zeg je toch ook niet: eigen schuld? Heb je trouwens gelezen hoe het met Albertremmo gaat? Die rust die hij ineens heeft, vertrouwen, optimisme... niet te geloven. Quinn en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Wat zei je zoon dat mooi...*slik*. De prijs voelt misschien hoog maar als je dat weer terug kunt vinden is dat 'priceless', ook voor je kinderen. Uiteraard bedoelde ik met mijn bericht niet te zeggen dat je een slechte vader bent, maar daar ga ik vanuit dat je dat begreep/ begrijpt. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 de prijs is hoog Quinn en je verdriet en pijn zijn groot nu Aan jou om je zoons woorden om te zetten in daden en dat kun jij. ook hier staan we achter je♥ Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Soortvam gewone dagen. Naar het werk, om af te ronden, over te dragen en me enigszins nuttig te voelen. Thuis dingen op een stapel gooien die absoluut mee moeten. Extra sigaretten inpakken. Woensdagmiddag blokken, want dan heeft de tweeling margedag en gaan we weet ik veel wat doen. Pannenkoeken bakken, ergens van de week. Partners teveel aandacht geven, zodat ze niet verdwenen zijn straks. Me afvragen of ik mijn baard af ga scheren. Meer boeken op de ereader (haat aan dat ding!) zetten. Haast! Ik wil nog zoveel doen voor het donderdag is. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Afscheren. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Niet afscheren. Als je daar eenmaal aan begonnen bent blijf je aan de gang.. of je moet weer helemaal opnieuw willen beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Grinn... 't is geen enorme baard, merr zo'n hip "ik ben al een week te lui om te scheren" baardje. Gaat nergens over. Behalve dan dat het zo'n plezierig masker kan zijn soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ja, afscheren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Afscheren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 afscheren met de billen bloot daar gaat makkelijker met een blotebillengezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Hmm, juist vanwege die term houd ik hem voorlopig nog maar mooi, vijfdaags baardje is sexier dan een blotebillengezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 ja zeg, waarvoor ga jij eigenljjk? een beetje sexy zitten wezen terwijl je naar binnen moet/mag Quinn en als je klaar bent daar, dan weer naar buiten denk maar aan een lachende Boeddha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 ik kende het ook niet Harp; dus google bracht uitkomst;Het aantal uren dat kinderen teveel naar school gaan wordt in de 8 schooljaren voor een deel gecompenseerd door margedagen. Op deze dagen zullen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Is één van mijn zwakheden Jane, ijdelheid. Al kan dat ook weer gewoon gemaskeerde onzekerheid zijn natuurlijk. Margedagen zijn er om te zorgen dat kinderen niet teveel uren op school moeten draaien en zodat leraren ook nog eens kunnen niksen vergaderen enzo. Ze plannen dat hier graag zo dat het niet aansluit op vakantie en/of weekenden. En ze raken er zo heerlijk van uit het ritme, vooral mijn zoon vindt dat dramatisch. Vandaag onevenredig veel tijd doorgebracht met uit het raam staren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Nee joh Etty, je laat me schrikken. Donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Vooral dat laatste niet vergeten Etty, anders staat ie daar straks zo sneu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Vannacht wel gedronken. Het ging mis klinkt als een zwaktebod en als afschuiven. Het ging niet mis, ik ging drinken. Eentje om de zenuwen naar beneden te krijgen. Nog eentje om ze daar te houden. De derde was een colaglas vol om de woede weg te houden. En vanaf de vierde deed het er toch niet meer toe. Ik kan het niet. Zelfs met het uitzicht op donderdag en de wetenschap dat ik de dagen af kan tellen, lukt het me niet om niet te drinken. Soms een dag, soms twee en dan weer niet. Dat voelt als zwak, als falen, als elke keer weer verliezen, opgeven. Nog twee dagen en dan moet ik wel, omdat er dan absoluut niets onder handbereik gaat zijn. Maar daarna? Wat als... houd je aan de feiten, zegt -oloog dan, wat als is nog niks. Eerst vandaag overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ja, dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Zo voelt het, verder geen dramatische plannen hier en nu basta. No worries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden