Gast Peetr Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 goedemorgen. iedereen van gisteren bedankt voor de reakties. ik heb vandaag nog een aafspraak met mijn zus dus ik zou dat af moeten zeggen als ik zou gaan drinken,en dan kies ik toch voor die afspraak. dus zet me maar weer in het dagpact. net de draad waarom drink ik eigenlijk ontdekt. heeeel herkenbaar en ga ik zeker nog op posten. zouden meer mensen moeten doen vind ik.. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 goeie morgen ! Hier met goede zin opgestaan en heb wel aantal dingen in de planning staan voor vandaag dus moet goed komen ! Dagpact: jowan Peetr Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 (bewerkt) Goede morgen vanuit Beaune op weg naar de Alpen om daar te wandelen. Ben alleen met auto en kampeerspullen. Ben op vakantie maar lees wel mee. Fijne dag iedereen.... 20 augustus 2016 bewerkt door erik plof, nancy, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Erik, fijne vakantie en kom heelhuids terug. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dagpact: jowan Peetr Lars MarQ Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Hee Ploffie, alles goed met je? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen iedereen! Ik ben nu ruim twee jaar gestopt en het gaat nog steeds goed. Het minderen, af en toe 1 glas, hoogstens 2, is nog steeds succesvol. Aan de ene kant had ik het wel verwacht, want met een vroegere wietverslaving ging het ook zo. Eerst verslaafd, en na een tijdje geheel stoppen, kon ik zonder moeite 1x in de drie maanden een jointje roken. Aan de andere kant vind ik het raar. Want waarom kan het nu wel, en vroeger niet. In ieder geval ben ik hartstikke blij dat al mijn verslavingen nu over zijn: roken, blowen en drinken. Het opbouwen van een nieuw leven is nog steeds hard werken. Anders om gaan met problemen. Problemen oplossen. Relatie vinden. Werk vinden. Het zijn allemaal babystapjes. In het begin van stoppen zijn de problemen nog gigantisch en overweldigend. En moet het omgaan nog geleerd worden. Nu is er enig fundament gelegd en dat geeft meer rust. Relatie gaat nog stees goed. Maar het leven is nog steeds elke dag hard werken. Vooral aan mijzelf. Ik heb nu een oproepcontract en ik krijg straks vanuit de gemeente een leerwerktraject aangeboden. Daarnaast heb ik ook nog twee leuke vrijwilligersbaantjes. Gelukkig ben ik nu weer een stapje verder qua werk vinden. Ik mocht ook gratis een pak uitkiezen bij dress for success omdat ik bezig ben met sollicitaties en voortraject. Nou heeft Oger een paar maanden geleden 2000 pakken heeft gedoneerd aan de stichting. Ik heb het geluk nog één van de laatste Oger pakken plus Oger overhemd te kunnen krijgen. Daar ben ik hartstikke blij mee. Oger bedankt. Dat is een leuk mazzeltje. Iedereen een fijne vakantie! Alle stoppers succes! nancy, huttula, Sita2 en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen jowan jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 wow Plof de carriere van een succesvol adber, mooi man! goeiemorgen frummers, vandaag met zus een dag naar de sauna het is 2 weken geleden, helemaal afgekickt dus plof en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Erik, een hele fijne vakantie voor jou!! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dagpact: jowan Peetr Lars MarQ Claartje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, Zit alweer een uur achter de computer. Wordt je ook niet echt wakker van Dus snel uit dat ding, en aan het werk ! Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ploffie! Wat leuk om van jou te lezen. Heel mooi en herkenbaar jouw pad! Nou ja, behalve dat succesvol af en toe wat drinken da, dat kan ik niet - maar hoeft ook niet. Ben blij voor je! Even iets: weet je nog wat je op mijn draadje schreef over gelukkig zijn en roken / niet-roken? Om je eerlijk de waarheid te zeggen: ik heb toen wel even een zucht gelaten als in, "Wat een negatief betwetertje toch, die Plofkip". (Daarna was het weer voorbij hoor :-) Maar goed, nu ben ik dus ook gestopt met roken en ik moet enigszins toegeven dat dat tóch nog wat toevoegt aan mijn algehele geluksgevoel, ha ha. Raar maar waar. Lieve groetjes van Yo! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen alle Ja het stoppen met roken,heeft bij mij ook wat vallen en opstaan gekost.zoveel stoppogingen gedaan,wat een stres.Ben nu tien jaar gestopt,en heb regelmatig het geld van een pakje peuk gespaart,en hele leuke dingen voor gedaan,dus met niet drinken,komt het ook wel goed. Een fijne droge dag voor alle. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen frummers. Stralend zonnetje hier, dat belooft weer wat voor vandaag. Gistermiddag trok het helemaal dicht, werd echt donker en tegen de avond begon het te regenen.... om never nooit meer op te houden, wat een water kwam er naar beneden. Eind van de avond regende het nog, en ondanks alsmaar uitstellen moest de hond er toch nog even uit... afijn, grote plu mee en na 100 meter werd het droog . Maar wel weer veel te laat in bed dus. Afijn, tis niet anders, vanavond lekker vroeg er in duiken maar. Koffie en thee staan klaar, laat maar komen wat komen moet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 En heerlijk Plof weer even te lezen, wat ga je goed man. Petje af voor je. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 En ik ga nog een uurtje terug naar bed! Vannacht toch wel erg veel liggen malen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Nog even lekker onder zeil dan Sowhat.. gewoon doen. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goeiemorgen allen. Sowhat, nog even lekker doen inderdaad, pffff, studerende kinderen, ook ik weet er alles van... Maar goed, even koffie opdrinken en dan richting badkamer en de dag wat richting geven, het zonnetje schijnt hier nu, na die wolkbreuk van gisteren ook weer fijn. Weet alleen niet wanneer dit weer veranderen gaat. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dagpact: jowan Peetr Lars MarQ Claartje Rapilos Skyer Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact: jowan Peetr Lars MarQ Claartje Rapilos Skyer Spirit Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dagpact: jowan Peetr Lars MarQ Claartje Rapilos Skyer Spirit Nadia Basta Fijne dag allemaal! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 (bewerkt) Ik heb wat denkwerk verricht, de afgelopen dagen. Ik was wat laks geworden in sommige zaken. Het blijft belangrijk om rond 4 uur even iets stevigs te eten, dat heb ik vanwege alle vrije dagen laten verwateren. Verder ook zorgen dat ik regelmatig een uitje plan, iets om naar uit te kijken. Het komt niet aanwaaien, he? 20 augustus 2016 bewerkt door Nadia plof, smart en Skyer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Hallo .. middag al bijna! Heerlijk geslapen in eigen schone bed, rustig opgestaan en aan de was/opruiming begonnen. Af en toe kopje koffie of thee tussendoor..best lekker zo'n dag! Dagpact:jowanPeetrLarsMarQClaartjeRapilosSkyerSpiritNadiaBasta Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden