Claartje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Goedemorgen Dagpact Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Goedemorgen frummers. Buiten een mild zomerregentje, wel heeeeel nat. Binnen een lampje aan nog en koffie en thee die klaar staan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 goeiemorgen frummers als het droog blijft beachen om 9 uur en erna een vriendin die vandaag 60 wordt even van haar heerlijk zelf gebakken taart afhelpen er zijn ergere dagen te bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Goedemorgen allemaal. Hier droog met een zonnetje. Agnieta succes met bloedprikken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Claartje Lars Rosa Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Een hele goede morgen, Dagpacy; Claartje Lars Rosa Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 De onrust mag wel wat weg gaan. Uit mijn hoofd zetten dat ik het wel weer alleen kan (dus niet) Niet weggaan hoor. Samen staan we sterk, samen zijn we een heerlijk zootje ongeregeld. Sterker dan het origineel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Terug van de ha, voorzichtig opgelucht. Witte bloedlichaampjes zijn te laag, maar omdat de verschillende celletjes toch procentueel netjes verdeeld zijn, lijkt er toch niet veel aan de hand. Er moet nog wel overlegd worden met de internist, dus dat komt nog. OEF! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 (bewerkt) Voordat anderen zich zorgen gaan maken: Dit is niet iets wat door drinken kan komen! 29 juli 2016 bewerkt door Nadia lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Oef! Lang leve de verschillende celletjes. Fijn Nadia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Dagpacy; Claartje Lars Rosa Nadia Rapilos Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Kohtje, als ik uitgever was zou ik ervan balen dat dit forum anoniem is, omdat je nu onbenaderbaar bent. 'Met een beetje geduld komt dat geduld er ook wel' was ook mooi. Maar nu zal ik erover ophouden hoor, straks ga je nog op je woorden letten. Lars, sterkte! Ik vind het zo fijn dat je verliefd bent. Kun je ervan genieten, door alle dorst en onrust heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Dagpact; ClaartjeLarsRosaNadiaRapilosBasta Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Nadia, ik maakte me absoluut geen zorgen. Dat helpt niets en niemand. Maar ik vind het welprettig te horen dat het goed lijkt te komen. Dus succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 100% droog Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Goedemorgen allemaal! Gisteravond droog geëindigd met de presentatie van Els Noordander op aanraden van MijnGerrit. Poeh! Dagpact;ClaartjeLarsRosaNadiaRapilosBasta Asterix Spirit Agnieta Sita lady jane en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 (bewerkt) Dit lijkt wel de Agnietes-Agwelles-draad. 29 juli 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 (bewerkt) * 29 juli 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 (bewerkt) * 29 juli 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Sorry Peetr, ik schepte verwarring. Dat je lang niet alles snapt, ligt daar aan. Ik ga nu weg, maar wil jou nog heel veel sterkte wensen. Je kunt hier vanavond stoom komen afblazen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Toine, waarom kom je hier eigenlijk? Ben je "banfetishist" of zo? Waarom bespreek je je probleem dan niet i.p.v. steeds "terug te vallen" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Peetr, als je vandaag niet wilt drinken zal dat makkelijker gaan als je niet steeds blijft denken dat je vandaag niet wilt drinken en je blijft focussen op de sluitingstijd van de winkels.. op die manier ben je elke seconde van de dag aan het vechten. Ik heb zo geen persoonlijke tip voor je, maar de alom geprezen uitroep: zoek afleiding, ga wat doen!! zou boven aan je To Do lijstje moeten staan. Zelf invullen... Probeer je zinnen te verzetten. Succes en creativiteit gewenst. (scharrel eens wat rond op de websites van Anonieme Alcoholisten(AA), NA- anonieme verslaafden, etc... dan ben je bezig met herstel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Peetr, gewoon blijven schrijven hoor, het is hier soms net een soap maar we komen wel allemaal voor hetzelfde dus pik de krenten uit de pap en laat de klonters lekker zitten☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden