Spring naar bijdragen

donderdag 30 juni 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen. 

Hier heerlijk geslapen op het geluid van de ruisende regen..

Inmiddels staan koffie en thee klaar. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
 
En dan even slingers ophangen voor Soothe en Kunsie. 
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Van harte gefeliciteerd Soothe en Kunsie, ik hoop dat jullie

allebei een fijne jaardag mogen vieren en een mooi,

gezond nieuw levensjaar voor je hebt liggen. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe en Kunsie gefeliciteerd en een hele fijne dag !

 

ALS Kunsie dit nog leest, want helaas al heeeel lang niets meer van gehoord.

 

10.30 werken, tot 15.00, en dan aan het eind van de middag nog even.

Om 15.00 even naar het reisbureau om mijn wandelvakantie te annuleren :(

Kijken of ze nog een korte fietsvakantie voor me hebben, want met fietsen geen last van mijn hiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe van harte kerel :lips:  :lips:  :lips:  :heart:  :heart:  :heart:

 

Ik heb besloten, samen met  het maatschappelijk werk om een tijdje niet op het forum te komen. De zelfmoord van Tinus kan ik er niet bij hebben nu. Ook geeft het forum me nu teveel stress, en omdat ik doodop ben van het herstellen van de CVA, kost het ewrg veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen

 

Gefeliciteerd Soothe! :):sun::rose::present:

 

Stapje voor stapje, bolletje :rose:

 

Rapi, waarom boek je een wandelvakantie als je hielspoor als blessure hebt, dat zich wel of niet openbaart? Een dagje winkelen of een museumbezoek is al heel veel en lang lopen. En je werk is ook fysiek belastend.

 

Ik heb ooit een peesje op mijn wreef half stuk getrokken tijdens de vierdaagse van Nijmegen, omdat mijn voeten overproneren. Wandelen was echt mijn hobby. Toch lijkt het mij verstandig om dat niet meer als sport te doen. Afscheid nemen van een stukje van jezelf en dan op zoek naar nieuwe hobby. Zoveel hobbie's zoveel keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jannigje

Vorige week vertelde jij dat het je trouwdag was, ik kon me goed inleven in je gevoelens, want 21 juni (de kortste nacht  :lol: ), was het 49 jaar geleden dat ik in het huwelijk trad. Het was eigenlijk niet helemaal de bedoeling, maar ja, kind onderweg. Dus zal ik nooit weten of ik anders ook met hem getrouwd zou zijn. Denk het niet. Maar toen het niet meer ging, had ik vooral een gevoel van teleurstelling, dat het niet gelukt was.

We hadden 4 zoontjes, jongste een tweeling.

Waar blijft de tijd?

Maar dit jaar kwam er nog iets bij : precies op die dag werd mijn 1e grote liefde begraven, hier vlakbij.

Het deed me meer dan ik van te voren zou hebben verwacht.

Hij was zeeman en ik kon daar niet tegen.

20 juni moest ik naar de mondhyg., zoals ik hier gemeld had en zij was lang met me bezig en maakte een X foto, waarop tot mijn schrik botverlies te zien was. Dit alles bij elkaar, deed mij op weg naar huis binnenstappen bij de groenteman om een fles wijn te halen.

Ik weet het, het helpt niets, maar is nog steeds een reactie van mij.

Een week later zat ik bij de tandarts, die nog eens 2 foto's maakte. Conclusie: er moet een kies uit, anders vreet die het bot van de buurkiezen ook op.

Ik ben altijd heel zuinig op mijn gebit en dat van mijn kinderen geweest, er zijn 2 die nog nooit een gaatje hebben gehad.

Dus ik was best verdrietig, maar het moet en ze gaat eerst op vakantie, dus ik heb nog tijd om er aan te wennen.

En nu schreef je over de sterfdag van je vader en heel toevallig is het ook de dag dat mijn broertje 65 jaar geleden verdronken is.

Hoewel ik vaak niet weet wat voor dag het is (niet nodig), vergeet ik die dag nooit. En idd, ik weet me alles nog te herinneren.

Toen een jaar of 6 geleden ook mijn andere broer verdronk, kwam alles weer boven. Vroeger werd er helemaal niet gepraat over zulke zaken als geboorte en dood, zeker niet met kinderen.

Dat bewijst voor mij, dat er vroeg of laat een verwerking moet komen.

Vandaag drink ik niet en morgen ga ik naar de school hier om te helpen de boeken in de bieb te inventariseren en in te nemen.

40 jaar geleden ben ik met nog een paar vrouwen die bieb en het documentatie centrum begonnen.

Waar blijft de tijd.

Gelukkig heb ik wel eindelijk bloed laten prikken en een afspraak met de bottendokter gemaakt.

Nu nog mijn ogen laten nakijken (3 jaar geleden) en een nieuwe bril, want op deze ben ik gaan zitten en daar kan een bril niet zo goed tegen.

Dat voor me uitschuifgedrag helpt niet mee om niet te drinken.

Nou ja, het is een heel verhaal geworden, neem me niet kwalijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig weer hier, ik ben uit zelfbescherming weer gestopt bij het lezen van pagina 1.

Dus weet niet hoe het met iedereen gaat.

 

Een bericht over zelfdoding lezen geeft bij mij vaak een gevoelsmatige error, omdat ik daar ook mee te maken heb gehad en begrenst erover mocht praten.Omdat ik dat begreep.

 

Ik wens de mensen die deze persoon kende heel veel sterkte. En degene die uit leven gestapt is de rust die deze wilde.

 

Ga goed allemaal, tot de volgende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, uit mijn werk direct naar het reisbureau geweest.

mini-vakantie extra geboekt om te fietsen op de Veluwe, eind augustus

Neem ik gewoon nog een extra weekje vrij :P

Wandel vakantie geannuleerd dus

 

Plof,

Jij vroeg waarom ik een wandelvakantie geboekt had terwijl ik een hielspoor heb.

Maar die had ik ten tijde van de boeking nog niet (april)

Dat is pas in mei komen opzetten.

Vorig jaar heb ik 8 tot 9 maanden, hielspoor aan mijn linkervoet gehad.

Nu is de rechtervoet dus begonnen :( 

 

Maar goed, nog een extra weekje in augustus dus

Nu nog even mijn zorgbureau inlichten ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...