Jannigje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Sita? Ben je daar,,,, ergens? Ik wens je heel veel sterkte lieve Sita!!! Geef ajb niet op! Ook al wil je dat ergens, op een bepaald niveau omdat het te moeilijk, te verdrietig en te zwaar voelt. Maar het helpt je niet, het helpt mij ook niet, dus ploeter ik ook verder in de hoop op.... Toch ergens: hoop, al is het misschien een klein sprankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2017 Rapport Share Geplaatst 16 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancys Geplaatst 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst 17 december 2017 Voor ik hier kwam gaf ik het vaak op, ik ben zo dikwijls gestopt zonder echt te stoppen, en ik voel nu echt het verschil, nu is het de eerste keer dat ik echt wil stoppen, dat ik echt niet meer wil drinken, dat gevoel had ik nog nooit tot nu, en als ik nadenk weet ik begon zelf niet eens hoelang ik verslaafd ben, hoelang ik al niet meer zonder kan, hoelang al stiekem drink...... Wat ik wel weet is dat je een knop moet omdraaien en willen stoppen, anders lukt het niet, en minderen, da's voor mij ook niet weggelegd, dat heb ik geprobeerd, dan mag je maar één glas, maar wil meer, elke keer weer opnieuw dat gevecht, dan wil ik liever niet meer, dan moet het niet meer. Nu nog gezonde alternatieven verzinnen. Een fijne avond bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Sitaaaaa....!!! Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Lieve mensen die me lezen. Ik ben aan het opkrabbelen. De eerste 10 dagen van mijn droge jaar achter de rug. In 2018 drink ik niet, neem ik Refusal, blijf ik mijn EMDR doen en ga ik ook naar een psychiater (m.n. voor de Refusal). Dit forum of de teneur die het regelmatig heeft, is voor mij niet helpend. Al langer niet. Bij AA vind ik wat ik nodig heb. Neemt zeker niet weg dat ik aan een aantal mensen wel veel steun heb gehad, dat ik van mensen heb geleerd en ook begaan met ze ben en die mensen ook ga missen. Dank jullie wel en het gaat jullie allemaal goed! Misschien meld ik me af en toe nog eens, misschien niet maat ik vond het wel zo netjes om heel even te laten horen hoe het met me gaat. Sita Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Fijn Sita, Op de goede weg lees ik Wens je veel goeds op je pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Heel fijn om van je te horen! Ik wens je niets dan goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Dank voor je bericht. Sterkte gewenst en ga maar lekker door zo. Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Sita...geen nieuws goed nieuws! Toch fijn dat je dat even laat horen. Doen wat voor jou het beste is..ik gun je alle goeds! Kalmte, moed en wijsheid wens ik je op jouw pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 wow, fijn je zo te lezen♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Dank voor je bericht Sita. Sterkte met alles lieve vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 31 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Lieve mensen, hoop dat het met jullie ook goed gaat! Ik heb vandaag mijn eerste mijlpaal vandaag gehaald: 1 maand. Iedere dag opnieuw weer 0 op naar maand 2. Liefs Sita Antoinnette, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Fijn te horen. Op naar maand 2 inderdaad. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Van harte Sita, superknap van jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2018 Sita goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden