Spring naar bijdragen

maandag 27 juni


tomtom2

Aanbevolen berichten

Tien over zes en de tweede bak koffie is al op. Ik werd om half vijf wakker van onze jongste en kon daarna niet meer slapen.

Vandaag het maar weer eens proberen: niet alleen niet drinken (dat gaat uitstekend) maar ook positief denken en me verbinden met andere mensen. Daar blijf ik het moeilijk mee hebben. Maar met een nuchter, alhoewel vermoeid, hoofd moet daar toch weer een stapje te maken zijn vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

 

Hmmmm Tomtom, positief denken en verbinden met andere mensen, dat zou ook zo maar mijn aktiepunten kunnen zijn,

ik zal vandaag ook eens gaan opletten, goed plan. 

 

Hahaha, Momentum, ik ben benieuwd wat je bedoelt met samenzweerders en geheimzinnig dagpact!

 

Maar nu eerst naar het werk. Fijne dag allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ik heb een slechte nacht gehad, de gebeurtenissen van de laatste twee dagen op het forum houden me erg bezig en letterlijk uit mijn slaap.

Gisteren wilde ik elke keer reageren, maar wist dan niet de goede woorden te vinden, die heb ik nog steeds niet.

Misschien later vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou. Ik ga maar weer van het forum voor vandaag. Het noemen van een Nickname, waarvan je de identiteit niet kent, is toch niet zo schandalig?

Het bevestigt wel het beeld dat er enorm geleuterd wordt in allerlei andere subgroepjes wat mega irritant is.

Maar er zal wel weer een grote discussie plaatsvinden met alleen maar verliezers. Ik ga ff terug naar mijn actiepunten voor vandaag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik ga echt niet voor sensatie. 

Ik vond het heel erg dat mensen hier nóg onrustiger waren dan al het geval was. 

Maar als je het zo bekijkt... 

Ik haal het weg, als jij haar naam ook weg haalt dan blijft die schade beperkt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben even weg van de stiekeme gedoe hier! Verwijzingen maken, mensen die elkaar onderling spreken en hiernaar verwijzen, namen noemen, namen weer weghalen......ik nu gezien heb wie het is maar iemand die over een uur wakker is weer niet. Dat is iemand die er wellicht net als ik een hele tijd mee bezig is geweest want het is naar als een frummer er niet meer is ook al kennen we die persoon niet in het echt.

 

Dit is mij teveel allemaal achterkamertjes en wel laten doorschemeren dat je het weet via via een vriendin oid maar niet de naam noemen. Zo van kijk mij eens onderdeel zijn van allemaal clubjes die meer weten dan de dagdraad. jowan schreef er gisteren over en dat deel ik volkomen. Er is soms geen touw meer vast te knopen aan de dagdraad waarin je ziet dat dingen via andere wegen wordt besproken en dingen en namen wel beschreven worden en weer weggehaald.

 

Iets is of openbaar of je moet het helemaal niet noemen!

 

Goede dag

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

 

Wat is er weer een hoop rep en veel roer...

Hier alles kalm. Wel veel veranderingen (op komst) en een hoop wat niet gaat zoals ik zou willen..

Maar vandaag is gewoon vandaag, en veel verder gaat het vooralsnog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ter opheldering: ik ben zelf ook ooit gediagnostiseerd met borderline. Mijn berichtje over " borderline gedrag" wil ik aangeven dat ik het erg aantrekken afstoten gedrag en manipulatief gedrag vind van Hannah . Wellicht had ik het beter anders kunnen noemen. Manipulatief/ destructief ofzoiets. What ever . Verder neem ik niks terug aangaande Hannahs gedrag. Gedrag dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het inmiddels al weggehaald Soothe, en ik ga het niet opnieuw vermelden. 

Ik vind de manier waarop je mij terechtwees erg hard en ook niet terecht, ben niet iemand die

sensatiebelust is. 

Ik had het bericht van overlijden overigens niet via iemand van het forum vernomen, maar het 

op haar eigen facebookpagina  gezien, daar waren wij bevriend,  daar was niets geheims aan. 

Wat mij betreft hoop ik deze discussie te kunnen afsluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...