Spring naar bijdragen

donderdag 23 juni 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

Bol fijn dat je thuis bent. Ik ben gisteravond laat opgenomen. Had wat voeten in aarde om een plek te vinden. Ben nu opgenomen op uur rijden van mijn huis. In het kort ik red het niet om alleen te wonen. Heb mijn best gedaan. Eigenlijk is er een last van mijn schouders gevallen. Ondanks dat het verdrietig is. Vanmorgen hier een gesprek gehad. Hoe het verder gaat weet ik niet. Voorlopig blijf ik hier. Kijken wat er haalbaar is aan therapie. Je kan van alles overhoop halen soms is het juist beter om dingen te laten zoals het is. Kun je niet alles aan iemand veranderen is het meer er mee leren om gaan op de juiste manier. Het plan voor nu hier is om me zoveel mogelijk bezig te houden met activiteiten. Sporten en wandelen enz. Rust creëren in mijn hoofd en lijf. Verslaving is wel een punt. Hier willen ze wel dat ik met refusal ga starten. Ook voor de rust. Ik ben opgelucht. Er speelde veel meer dan verslaving alleen. Ik wil ook niet terug naar mijn huis. Het mooiste zou zijn hier voorbereiden op begeleid wonen. Of dat haalbaar is weet ik niet. Ga ik nu ook niet over nadenken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Agnieta! Gelukkig ben jij Lars niet   :)

 

Maar A3 nog steeds dezelfde... ;)

 

Vreemd weer vandaag. Even iets over het weer zeggen lijkt me en dan maar hopen dat het wat mee zal gaan vallen.

Straks werken... gelukkig: blij dat ik nog wat werken kan! Tel uw zegeningen :D

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opgenomen in GZZ en "even anderen voor je laten zorgen nu".

 

Tuurlijk.

Net een hotel of zo.

Nog even en ik wil ook!

 

Komaan...zo werkt dat ( gelukkig) niet.

typisch Agnieta, dat je de eerste zin niet aanhaalt.

 

Ik mag hopen dat Lars wel begrijpt wat ik bedoel,

tenslotte had ik het tegen hèm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen er in ons dorp een pizzeria kwam, gingen we daar met het gezin heen. Mijn broertje wilde een pizza Margherita. Het was een teleurstelling. Bovenop de pizza lag een kwak spaghetti (Volgens mij waren het geen echte Italianen).

Een tijd later gingen we nog eens, want de rest van de familie had best lekker gegeten. Bij bestellen vraagt mijn broertje opnieuw om een pizza Margherita. Wij vroegen nog of hij het zeker wist, maar ja! Hij herkende de naam, dus...Afijn, weer die rare kwak spaghetti.

Bij de derde keer riep iedereen al van tevoren dat hij natuurlijk NIET die Margherita moest nemen! Wat doet 'ie? Juist. Dat noem je niet slim, dat is stronteigenwijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...