Tientje Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 april 2017 En dat is weekend nr2 op rij droog Moet zeggen dat het tot dusver vrij eenvoudig gaat. Wel een paar trekmomenten gehad vrijdag en gisteren maar die duurde maar kort. rapilos reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 23 april 2017 Rapport Geplaatst 23 april 2017 Wat goed van je! Tientje reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 23 april 2017 Rapport Geplaatst 23 april 2017 Reusachtig, Tientje! Tientje reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 23 april 2017 Rapport Geplaatst 23 april 2017 Super Tientje!!! je kunt trots zijn op jezelf Tientje reageerde hierop 1
Tientje Geplaatst 2 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Allereerst de beste wensen! Ik heb al een tijdje niet meer geschreven hier zo te zien Maar het gaat goed. Ik heb al meer dan 3 maanden geen druppel gehad. Zonder hulp, zonder antabuse, ik heb gewoon zelf de knop omgezet. Ik heb eind 2015 begin 2016 ook eens een langere periode drooggestaan (5 maanden) maar dat was met behulp van antabuse. Nadat ik daar toen mee gestopt was ging ik alweer snel in de fout. Deze keer is het anders. Ik hoef het gewoon niet meer. Ik ben zo blij dat het me na al die jaren van tobben gelukt is om zolang droog te staan zonder hulp. Ik heb zelfs nog bier in mijn koelkast staan waar ik geen seconde trek in gehad heb. Dit jaar ga ik voor een compleet jaar nuchterheid Amethist, huttula, Tine en 1 andere reageerden hierop 4
Bob Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Wat goed van je, Tientje! En nu gewoon doorgaan zo. Ook fijn dat je het ons laat weten. Tientje en Tine reageerden hierop 2
kruidenthee67 Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Fijn Tientje! Ik zit zelf in mijn vijfde maand nu, na jaren tobben....ik heb me wel eens verzet tegen dat tobben...maar blijkbaar is het nodig geweest, om op het punt te komen dat het niet meer hoeft. Succes en alle goeds voor een mooi ADB jaar. Tientje reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Wat mooi dat géén bericht je succes voor ons verborgen hield. Niet dat verborgen houden zozeer, maar je succes is mooi. Ik wens je een compleet 'droog' 2018. En vertel hier af en toe wat.. vooral het laten zien/horen dat langer droog staan best prettig kan zijn is wat sommigen hier nodig hebben om over de angst voor het alcoholloze heen te kunnen komen. Tientje en Tine reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Hartstikke goed bezig Ja die angst voor alcoholloos leven gaat vanzelf weg als je merkt hoe fijn het is. Niet over nadenken de eerste periode zeg ik altijd. Bedankt voor de success story Tine en Tientje reageerden hierop 2
Pelle2 Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Fijn om te lezen, Tientje! Tientje reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden