Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En dat is weekend nr2 op rij droog :) Moet zeggen dat het tot dusver vrij eenvoudig gaat. Wel een paar trekmomenten gehad vrijdag en gisteren maar die duurde maar kort. 

• 8 months later...
Geplaatst

Allereerst de beste wensen! 

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven hier zo te zien ;) Maar het gaat goed. Ik heb al meer dan 3 maanden geen druppel gehad. Zonder hulp, zonder antabuse, ik heb gewoon zelf de knop omgezet. Ik heb eind 2015 begin 2016 ook eens een langere periode drooggestaan (5 maanden) maar dat was met behulp van antabuse. Nadat ik daar toen mee gestopt was ging ik alweer snel in de fout. Deze keer is het anders. Ik hoef het gewoon niet meer. Ik ben zo blij dat het me na al die jaren van tobben gelukt is om zolang droog te staan zonder hulp. Ik heb zelfs nog bier in mijn koelkast staan waar ik geen seconde trek in gehad heb. Dit jaar ga ik voor een compleet jaar nuchterheid :)  

Geplaatst

Fijn Tientje! 

Ik zit zelf in mijn vijfde maand nu, na jaren tobben....ik heb me wel eens verzet tegen dat tobben...maar blijkbaar is het nodig geweest, om op het punt te komen dat het niet meer hoeft. Succes en alle goeds voor een mooi ADB jaar.

Geplaatst

Wat mooi dat géén bericht je succes voor ons verborgen hield. Niet dat verborgen houden zozeer, maar je succes is mooi.
Ik wens je een compleet 'droog' 2018. En vertel hier af en toe wat.. vooral het laten zien/horen dat langer droog staan best prettig kan zijn
is wat sommigen hier nodig hebben om over de angst voor het alcoholloze heen te kunnen komen. :sun:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...