Momentum Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goedemorgen forumleden. Dagpact: momentum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Wat een slaapkoppen op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goedemorgen Lars, goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Wel geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 En daaaaar is de koffie.... Goedemorgen frummers. Geen zon nog, maar wat niet is kan komen. We gaan er weer een mooie dag van maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Lekker bakkie, bedankt Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Fijne dag Lars en Momentum. Kan me indenken dat je graag de uitslagen wilt weten Gipsy, wat duurt wachten dan lang he? En fijn dat jouw zus morgen weer terug is en dat je zo'n goede band met haar hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Hoi Gipsy, ik hoop ook dat de uitslagen goed zijn, dan kan je dat achter je laten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goeiemorgen frummers lekker zonnetje weer. 3 dagen training voor een week in augustus, dan ga ik vluchtelingenmoeders met hun jonge kinderen mee begeleiden in hun vakantieweek. Vandaag degenen die voor het eerst meedoen en morgen komen zij die op herhaling zijn. De Nivon stelt hun huizen, elk een week ter beschikking. Nu in een oord op de Veluwe. Mijn laptop laat ik thuis en mijn nieuwe tel. met internet is er nog niet, dus als die straks niet komt, even afkicken van hier. Lars, houd je haaks he, beter slapen komt ook voor jou! Nadia, Kohtje, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Wat mooi Jane. Hele fijne dagen in ieder geval... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Dank voor de koffie, snel door en even de fiets op. Geweldig weer buiten, daar wordt iedereen toch vrolijk van? Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 LJ: mooi project. Immigratie probleem is moeilijk maar juist bij moeders en kids kan je de grootste kans hebben om mensen echt te laten integreren. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Mooi Jane,veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goede morgen allemaal, Nog even op gang komen, hoor.. net tandarts, komt een wortelkanaalbehandeling aan over twee weken. Zenuw is al dood dus kan zonder verdoving. Heel apart om zo'n venijnige behandeling pijnloos en zonder verdoving te ondergaan. Heb ik al eens eerder gehad. Wat betreft die telefoons met internet.. ik ben daar ook nog altijd een ei mee. Heb wel zo'n ding, maar ben elke keer weer stomverbaasd als ik dan e-mail op m'n telefoon krijg. Net nog, bij de tandarts.. Zegt die assistente: we sturen u wel een e-mail met de nieuwe afspraak, en ik ben nog niet eens bij de afsprakenbalie (20 meter lopen) of daar is ie al, die mail.. kan ik dus zonder afspraak maken zo door naar de lift.... . Elke dag is een cadeautje en elk cadeautje heeft weer regelmatig cadeautjes voor me in petto. Gipsy, meid, wat is jouw leven toch een rollercoaster van emoties.. van grote vreugde, enorme blijdschap tot groot verdriet en diepe teleurstelling.. alles komt aan je voorbij. Niet gewoon vreugde, blijdschap, verdriet en teleurstelling maar alles zo enorm, overweldigend bijna.. Je openstellen voor emoties is natuurlijk heel goed en mooi. Maar je zet je niet alleen ramen en deuren open, je haalt hele gevels weg.. daardoor komen emoties niet meer gedoseerd binnen maar totaal ongefilterd. Ik hoop dat je de kunst onder de knie krijgt van emoties relativeren. Het maakt je leven zoveel rustiger. Niet saaier maar rustiger. Misschien een idee om die overdosis emoties af te laten vloeien via de één of andere "kunstvorm"? , bijvoorbeeld schilderen, kleien, in steen hakken, muziek... iets om de bliksem af te leiden, iets waar je in "los kunt gaan" en waarin je toch die berg, noem het maar emotioneel afval, kunt blijven bestuderen, bekijken, beluisteren.. Dan is het niet weg, blijft van jou, maar is het gevoel van "het niet aan kunnen", de spanning, er af. Je loopt al hard, maar misschien is dat niet genoeg. En je kunt moeilijk de hele dag hard blijven lopen... Kalm aan, lieve Gipsy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goedemorgen! Huis aan kant en op naar de sportschool. Zin in de dag! Ik wens iedereen een heerlijke en fijne vrijdag: Neem vandaag de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Dank je pumpkin. Net weer 40 minuten aan spinning gedaan. Laat t weekend maar beginnen! Nu snel douchen en 3 uurtjes werken . Moet nog maar even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Hallo forummers, Gisteren een goede verjaardag gehad. De spanning liep op. Bij de Griek heb ik drie flinke borrels genomen en ben toen toch gestopt. Ik heb ook bij thuiskomst niets meer gedronken. Vanochtend bij de arts geweest en ook zij vond dat het niet lekker loopt bij aanmelding IrisZorg. Dus nu ben ik ergens anders aangemeld. Ben benieuwd. Ik voel me moe.... spanning... maar ik las dat meerderen van ons dat herkennen. (Lad ik gisteren op dit draadje). Vandaag weer het één en ander te doen. Zometeen naar de stad. Voor nu dag. Tot later. De bus gaat zo. ☕ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goeiemorgen.... Nu al weer allerlei onderwerpen hier. Geen leuke situatie Spirit. Je lijkt je eigen plek te moeten bevechten. Mooi stukje van Koh over emoties. Emotieregulering... mooi woord voor constant bezig zijn met het bewaken van de balans. Die balans kan snel worden aangetast, ook bij mij en vanochtend al en dan blijft er na een ogenschijnlijk onbenullige situatie toch wat spanning hangen: gatver!! Straks de tuin maar in: de schijnt !! fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Smart hoi, Je blijft wel lief tegen me, toch. Heb ik dat. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Je maakt me nieuwsgierig Agnita!! Smoothe.... Ik kom er niet uit: eerst de plantenbakken?... schuren en 2e maal beitsen van tuinset of de twositter schuren? Ik moet ook nog met de buren kletsen over hun meikeverlarven-nest... enne... enne.... Nog maar even zitten met koffie. Ik kom er vast wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Het is weer weekend voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 mensen kunnen ook leren en herstellen waar mogelijk. Kijk Lars, wat Agnieta hier zegt geldt voor iedereen, dus ook voor jou. Dus: weekend voor jou, hoef je maar één ding NIET te doen. Leren was nog nooit zo overzichtelijk... Verder ben je lekker helemaal vrij. Kun je het jezelf zo makkelijk of moeilijk maken als je zélf wilt. Niet op voorhand al moeilijk door drankinname. Goed weekend gewenst. Oprecht. ennehhh... er is nog altijd dit forum, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Ik weet even niet te reageren Kohtje. Agnieta heb respect voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden