Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 mei


Gast

Aanbevolen berichten

Ja én?

 

Moet je daar dan elke keer weer over drammen en zeuren?

Je bent toch een vent? Gedraag je er dan ook naar.

Het zal me ongetwijfeld weer een waarschuwing punt opleveren het zij zo. Ik ben geen echte vent. Wil ik graag zo houden. Gedraag je er dan ook naar. Jij hebt niet te bepalen hoe ik me gedraag. Als ik hier wil vertellen hoe ik me voel dan doe ik dat. Daar is precies waar het forum voor is. Niet voor de doeleinden waar jij het voor gebruikt. 14 berichten alleen naar mij gericht. Get a life. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook droog af, en dan ga ik googlen op CL halve finale.

O wacht, champion league misschien?

Slaap lekker (desondanks)

Het blijft spannend Basta  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef het op. In werkelijkheid ben ik heel iemand anders. Heb geen drankprobleem en dol gelukkig met mijn vrouw. Ik dacht kom laat ik eens doen alsof. Heeft vast meerwaarde voor mezelf en voor het forum. Nu ga ik instellen dat ik geen berichten meer van je hoef te lezen. Het ga je goed Tweed. 

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom heb je een paar weken terug als de wiedeweer je account verwijderd dan Lars?
Je handelde namelijk als een betrapte dief. Antwoorden hoeft niet, ik weet voor mezelf genoeg en daar gaat het om.
Ik wens je succes met het behalen van je doelen, maar niet over de hoofden/ruggen - en via het breken van harten - van anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mag je helemaal zelf weten LadyJane, maar wat is de meerwaarde van het melden daarvan?
Wie is de stoker, wie is wie?
Carnavaleske bevrediging van de eigen behoeften heeft veel raakvlakken met verslavingsgedrag in het algemeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de meerwaarde beste urania

is dat nieuwe lezers die misschien

door dat gestook zich niet fijn voelen hier,

in elk geval weten dat ze een negeerknop hebben.

Voor mezelf is het ook eens afreageren van alle

ergernissen die ik zelf heb laten oplopen,

zie het maar als een ontlading dan

actie vd ander/ reactie van mij.

En zo doen we allemaal blijkbaar iets anders

met onze gevoelens, emoties en ergernissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe nobel om het voor nieuwkomers toegankelijk te willen houden, daarmee neem je een hele verantwoordelijkheid op je. Ik ben ook een nieuwkomer namelijk.

 

Dus als je een negeerknop instelt dan blokkeer je daarmee alle schrijvers die je niet zinnen? Wat valt er dan nog te leren van elkaar? Dan creëer je onderlinge zelfbevestiging van ziekelijk gedrag, die voorkomt in menige groep. Lijkt mij zeer ongezond, net als het moedwillig willen provoceren van een forum als dit - nu zelfs door exen die het benutten als communicatiemiddel naar elkaar.
Ja, zo is het veilig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook een nieuwkomer namelijk.

Toch een stuk minder nieuw dan je wilt doen voorkomen urania/gula/spike of welke Namen je allemaal had voorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...