Momentum Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Een hele goedemorgen. Dagpact: momentum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen vroege vogels Hier al zon en veel zingende vogels Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Regenboog, ik wens je heel veel succes vandaag bij de hulpverlening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Hoi Lars, meestal wel. Hondje moet uit en ik moet zelf vandaag werken in Bieb. Ik had tijd geleden niet gedacht dat ik dat nog zou gaan doen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen Dagpact:MomentumRosa Lars Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen frummers. Stralend weer hier weer, heerlijk. En binnen staan koffie en thee voor je klaar. Laat die dag maar beginnen.. Wat leuk Suiker, echt hartstikke leuk die bibliotheek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 goeiemorgen frummers met zon en de komende 2 weken zitten we goed. Ik ga weer voorzicht aan heerlijke stranddagen denken wimmelt en Antoinnette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Gelukkig is hier in dorp nog bieb Yvonne, Overal worden ze weg bezuinigd. Doe het nu een maand en bevalt erg goed. Lekker weer tussen de mensen. Toen ik nog dronk vereenzaamde ik steeds meer en vanwege mijn angsten kon ik amper buiten. Nu na dik een jaar durfde ik de stap te wagen en heb er geen spijt van. nancy, Tine, wimmelt en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Voel me weer vader Doe weer mee aan maatschappij Zomer komt eraan Kortom gaat goed zonder alcohol, maar nog altijd doe ik het niet alleen. Gedragstherapie gaat voort en verslavingzorg is in de buurt. Nu eerst de koffie van Yvonne, hekel aan koude koffie Yogajuf, Nadia en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Rosa Lars Albert Rapilos fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen allemaal, Maar 3 uurtjes werken vandaag Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Regenboog, ik wens je heel veel succes vandaag bij de hulpverlening. Dank je wel Suikertje! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Een goede morgen iedereen. Het belooft een zonovergoten dag te worden. Alle donkere plekjes in ons worden zo belicht en kan ons de mogelijkheid bieden er naar te kijken het te verwerken en los te laten, zoals ik vanmiddag bij IrisZorg. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Rosa Lars Albert Rapilos Agnieta Nadia Heb een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 wat een weertje, heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Rosa Lars Albert Rapilos Agnieta Nadia Tine Heb een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik zit in een dip. Ben goed bezig, maar ik dacht , ik ga eens op de weegschaal. Kapot geschrokken. Heb zo'n enorme zin in zoetigheid. Drank helpt ook niet, ga ik ook niet doen, maar moet wat aan mezelf doen, moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Ha An, ik weeg ook teveel. Mede door de drank! Vandaag dus hulp en als ik droog blijf dan val ik zeker weten af! Ik wens je wijsheid. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Hoi An, Ook ik ben fiks zwaarder An. De zoetigheid!! Moet je ook niet doen. Ook je stofwisseling is trager door niet roken. Ook dat is een reden. Veder weet ik het ook niet An. Wat doet een mens als hij zoetigheid wil. Waarom neem je geen fruit? Wellicht minder zoet, maar dan heb je toch wat. Ga goed An. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Op de kilokiller An. Ik ben 8 kilo zwaarder na stoppen met roken. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Welkom Regenboog . Ga er voor Regenboog. Er is winst te behalen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Goedemorgen. Kan nog net... Nog steeds ben ik aan het klooien op mijn mobieltje. Even wat minder aktief hier. Gister een voorproefje in de sauna: hele middag in de zon. Heerlijk is dat toch!! En straks maar es grasmaaien. Hoognodig! Ik doe met het dag pact mee en wens ieder een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 (bewerkt) Goedemiddag allemaal, Ik ben laat, maar vastberaden: gauw op het dagpact. Fijne dag allemaal. Momentum Rosa LarsAlbertRapilosAgnietaNadiaTine Smart Basta 2 mei 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Je staat erop, Smart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden