Nadia Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Ha Bolletje, wat fijn je te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemorgen, dagpact Albert Momentum Rosa Rapilos Gipsy Basta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 (bewerkt) dank je wel Lars overigens ik heb een beroerte of te wel een herseninfarct gehad nadia 29 april 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Mikki, wat een ontzettend goed idee. Lekker even de zon in en wat anders zien en doen dan hier. Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 o ja en bedankt allemaal voor de lieve pb's. Zo nu ga ik stoppen want moet zo naar therapie lieve groet Bol :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goeiemorgen! Bol wat fijn dat je er even weer bent. Zet hem op daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Smart wat is er gebeurd met je goede gevoel? Komt het alweer terug, of verblijft het nog in België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Ik ga zo het kastje plaatsen en heb dan hopelijk weer gewoon internet. Vandaag weer op het dag pact. Ook nog wat bij slapen ..en vanavond werken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Ik was even weg bij mezelf. Ken je dat gevoel? Echt heel akelig. Het lijkt ietsje beter vandaag. Lief dat je vraagt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 dagpact Albert Momentum Rosa Rapilos Gipsy Basta Nadia Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Poeh Lars wat belast jij je kinderen met JOUW probleem. Neem eens zelf verantwoording voor je doen en laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Bolletje, fijn je weer even te lezen, meid. Je hebt, zo te lezen, nog "geluk" gehad. M'n schoonzusje is er na een beroerte op 14 januari slechter aan toe. Ze mag wel half mei naar huis maar loopt nog moeizaam met een looprek en een beugel om haar been, haar rechterarm doet nog bijna niets, en praten is er ook nog nauwelijks bij. Toch spreken we ook bij haar van "geluk".. Niets nieuws onder de zon. Regen is al ouder dan de mensheid. Ik ben jonger dan de mensheid, maar ook niet nieuw onder de zon. Verhuisplannen. Daarom opruimen, opruimen, opruimen.. wat neerkomt op: naar de stort, de kringloop, de stort, de kringloop, de stort, de kringloop. Trap op, trap af, trap op, trap af etc.. Mocht het verhuizen uiteindelijk niet doorgaan, dan hebben we straks een galmend leeg huis. Kunnen we altijd bij de kringloop nog galmabsorberende spulletjes halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 deze mensen zijn hier ook koh. maar als je ziet hoe die herstellen is dat een wonder. ik zit in eindhoven dat hebben ze me aangeraden omdat het hier heel hard werken is maar erg goed . ze halen eruit wat erin zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Fijn om je weer te lezen Bol. Veel succes met je revalidatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Succes Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Hee Bol, fijn je te lezen. Mail je me nog even je nieuwe adres door?Dan kunnen we daar de kaarten heen sturen. zet mop Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Lars je kunt ook nog in het bijzijn van de hulpverlening Refusal gaan slikken. Juist thuis moet je het ook gaan redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Goedemiddag allemaal, Klaar met werken voor vandaag. Bollie, Wat vreselijk fijn je weer te lezen, en je gaat goed vooruit zo te horen. Heb net gisteren een kaart naar je gestuurd, nog naar het oude adres. Hoop, dat ze 'm doorsturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Bolletje, Zet,m op vrouwtje. Warme groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Bolletje, ze sturen de kaarten toch wel door? Die van mij ligt nu in jouw plaats in het ziekenhuis vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Ik was even weg bij mezelf. Ken je dat gevoel? Echt heel akelig. Helaas maar al te goed. gelukkig heb je jezelf weer gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Ha Fruitvlieg Hoe gaat het.? Zie onder je avatar dat je maar 1 bericht hebt gestuurd en hier nieuw bent. Huh ?? Je komt/kwam hier toch al heel lang ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Bolletje, zet 'em op daar; sterkte en beterschap! Mikki: happy holidays, geniet er driedubbel van nu er zonder kater meer ruimte overblijft Lars, gênant om nu al op je dochter terug te moeten vallen.Vreemd ook dat je niets meldt over hoe het je thuis vergaat maar alleen met noodkreten aan komt zetten als het (weer) eens te laat is. Ontmoedigend zoiets... Neem je verantwoordelijkheid en DOE er iets aan. Overige dapperen: ga zo door. Niets, maar dan he-le-maal niets (geen enkele reden/aanleiding/smoes/kronkelgedachte) is het waard om te gaan drinken - het is de weg terug ipv vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Hoi Rapilos Iedereen weer in het bad geweest. Lekker spic and span. Rapilos, als men z'n account heeft laten verwijderen begint men weer bij bericht 1.Het is ook wel erg definitief. Moet je weer opnieuw een account aanmaken. Gedoe is het. Fijne voortzetting van de dag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 ***** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden