Spring naar bijdragen

Basta


basta

Aanbevolen berichten

Nee joh! Voor een MG-tje moet je boven de 12500 berichten zitten, heb ik gehoord.

Ik krijg mezelf niet meer bijgelezen! Ik heb bewondering voor jullie overzicht, en trouwe reacties.

(Etty, mooie reactie op Quinn vandaag! Over Psychonautje spelen)

Maar ik ga niet weg hoor, ik heb jullie nog te hard nodig voor mijn abstinentie.

Ja Lars, abstinentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond een item bij rondom 10 over alcohol. Mensen die meededen aan de droge maand.

Sommigen dronken wel twee glazen per dag! Popperdepop!

En zelfs dan, ook bij één glas per dag, heeft het gunstig effect op je gezondheid als je stopt.

Helaas hebben argumenten uit die hoek geen vat op mij, ik steek om vijf voor vijf even mijn vingers in mijn oren en gauw inschenken.

Wat me wel motiveert:

Ik wil niet verslaafd zijn. Dwang, obsessie, onvrijwillig handelen, iets doen wat je in feite niet wil, tegen beter weten in toch zwichten en dan niet kunnen stoppen, gewoon niet bij machte zijn....

Ik haat het.

Ik voel me opgelucht en vrij nu ik niet zo nodig meer hoef te drinken..

Doe. Normaal.

(Of zei hij Normaal. Doen.)

Zuiver u want zuiver zijt ge.

Mooi Smart! (Met je twintig droge dagen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dertien hartjes en negenhonderdzevenenveertig tulpen... wat een weelde, heel erg bedankt!

 

Ik heb zo'n bewondering voor de antibus/refusallers onder ons. Die zetten zonder smoesjes de knop alvast om op het moment dat hun gezonde verstand nog de baas is. 'Weer geslikt' schrijven ze. Punt uit, over tot de orde van de dag.

Dat is nog eens achterdeurtjes dichtdoen!

 

Ik mis trouwens Lady Jane een beetje, ook al begrijp ik hélemaal dat ze (je) zich langzaam maar zeker aan het terugtrekken is. (Een MG-tje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is Zen, kruidenthee.

Nee hoor. Ja, wat stiller dan ervoor, dat klopt. Zonder duidelijke reden, ik krijg het niet meer voor elkaar om alles te lezen, iedereen bij te houden.

(Ik stelde je een vraag, maar die verplaats ik wel even naar je draad)

bewerkt door basta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...