Spring naar bijdragen

Basta


basta

Aanbevolen berichten

Oh ja.. vakantie was super.. en heb je dan nog altijd niets gedronken in je vakantie. Want vakantie is toch genieten en dan moet je daar toch zeker van die lekkere dure wijn bij drinken.

Oh ja en dan het gesprek.. wel knap dat je gestopt bent, maar ik heb je toch liever wat aangeschoten enne ooit ga ik ook wel stoppen hoor met drinken, maar denk tegen een jaar of zeventig, ik geniet er gewoon te veel van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit al tien minuten mijn uiterste best te doen om voorbeeld te bedenken waarbij het aangeschoten-zijn bijdraagt aan het sexy-gehalte.

Ik kom weer bij Scarlett Johanson uit. Niet haar kont ditmaal, maar ze heeft soms iets lodderigs wat ik wel sexy vind.

Stof voor een onderzoek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep daar zit het verschil ;-). Ben inderdaad nogal standvastig.. koppig, soms wat zwart/ wit.. 

 

Mijn sociaal leven is wel totaal anders dan een tijd geleden. Het gevaar is wel nog altijd dat ik die tijd zie als gezellig.

Mensen die spontaan binnen kwamen en ik stond bij wijze van spreken al in de deuropening met een fles.. alles was goed

om maar te kunnen drinken. 

 

Een tijd geleden was een valkuil het denken alcohol nodig te hebben als verdoving.. ontsnappen van de "boze" wereld, nu is het heel duidelijk anders. Ben veel meer bezig

met het nog eens samen drinken, het een x "echt" gezellig mee doen. Met toch maar eens toegeven aan de vraag van anderen en ze (bij wijze van spreken) geruststellen. 

 

Zoals je weet zit het pleasen en zorgen voor mensen er nogal sterk in bij mij. Maar ook het samen..meedoen.. 

 

Goed.. nog altijd dus alert blijven.

 

Hoe gaat het met jou Basta? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...