basta Geplaatst 9 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ja jongen, alles oké, of in elk geval behoorlijk oké. Ik sleep me door de gevarenzone heen, dagelijks tussen vijf en zeven en dan ben ik weer gerustgesteld. Ik ga even een rondje lezen om te kijken hoe het met jou gaat. Ik las een heel lief bericht over R, en een soort overgave aan je liefde voor hem. Dat vond ik fijn om te lezen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Basta, blijf het een fantastische nickname vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Dank je wel, Lieselotje! Ik ben deze week gezwicht, drie glazen. Voor normale mensen niet veel, voor mij wel want ik wil NUL!!! Maar ik heb het roer weer stevig vast, klaar. Om niet te zeggen Basta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Basta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 En zo is het, jongens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Goeie houding!! ^^ Weet je ook hoe het komt dat je er voor bent gezwicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Voel me een beetje schuldig.... sorry Bas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Ja, terecht!! Jouw schuld. (Why, Smartie???) Vasja, er was drank in huis na een feestje, ik denk dat er toen een kiertje openging. Maar ik ben weer vastberaden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Deur dicht, acht sloten erop, kiertje dichtgekit, paar kasten voor de deur en we gaan er weer voor Eh.. En voortaan gaan we via het raam naar buiten, basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ha Basta, zie je overal schrijven en kom even hier kijken. Drie glazen zijn op en je weer zit op nul: good for you! Fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ha Sita, wat een vrolijk berichtje, dank je wel. Ik zit net op jouw draad "oei, oei" enzo te schrijven. Lady Jane, ik las dat het met jou niet goed gaat, maar je bent niet aan je taas te trekken. Nou, misschien lees je dit. Het is nu denk ik te laat voor de dagdraad. Hoe dan ook: veel sterkte! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Ha lieve Lars, wat zou ik graag ja willen zeggen... maar nee, ik hang eraan. Ik drink niet, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik zou zogrraag willen dat het úitgesloten is, maar het blijft een optie om te drinken. Nou ja, ik hou vol. Ik ga even kijken hoe het met jou gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Hállo!! Die zwembroek, slik! (Vette bluf, jongen, mij maak je niks wijs.) Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Hey Basta, ga je een keer mee zwemmen? Hahaha! Vragen we Lars ook smart en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Leuk! maken we er een meeting van! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Ik blijf in alle opzichten liever op het droge, maar ik ga gráág mee. (Wedden dat-ie een bermuda heeft?) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2017 Met grote ruiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 Hahaha... 'Ik blijf in alle opzichten liever op het droge' Wa bende toch an t worstelen...zou willen voor je dat dat wat minder werd Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 (bewerkt) ??? zoiets Lars? huhh ik kan geen plaatjes meer plakken, help! 30 maart 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 1 uur geleden zei lady jane: huhh ik kan geen plaatjes meer plakken, help! Naar sommige paatjes mag je van elders niet linken. Dat heeft te maken met auteursrechten. Die plaatjes kunnen dan hier niet geplakt worden. Heb ik ook wel eens. Dan moet je gewoon een ander plaatje zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 ja dat wist ik al Bob, maar het zijn dezelfde plaatjes als anders wanneer ze niet mogfen popte er zo'n waarschuwing op en dan zocht ik een ander; nu lijkt het plaatje gewoon geplaatst, maar er blijkt niets te staan als ik op reactie plaatsen heb gedrukt, ik ben bang dat het iets is bij mijn pc, sinds ik windows 10 heb veranderen wel meer dingen, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 Ik heb het ook, bij sommige plaatjes, zonder waarschuwing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2017 Jongens, het ligt aan mijn draad, ik heb een privé-moderator, die censureert lelijke zwembroeken voor me. Zet hem maar bij de ditjes&datjes, wedden dat-ie daar meteen beklijft? Dan hou ik het hier een beetje decent. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden