erik Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Daantje succes ermee. Gaat goed komen. Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 wat een weertje, zo de fc........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 wow....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Veel plezier bij de film Gipsy. En welkom Daantje, de eerste stap heb je gezet, heel goed. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Toch nog even naar de winkel gegaan. Maar alleen appelsap en rivella mee genomen. En voor straks lekker pizza. Denk nog even op het balkon gaan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hoi, Kan dat niet gewoon in het riool of in een sloot of zeg ik nu iets heel doms. Succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 O je bedoeld dat er ook weer nieuwe in moet. Ja geen verstand van, ff checken bij je waterbedrijf denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ik kan het maar moeilijk accepteren dat ik domweg het tempo wat ik er eerst in had zitten, niet haal en dat dat niet erg is.Dat herken ik helemaal, ik vind het zelf ook nog erg moeilijk.Probeer niet te vergelijken Nadia. Dat klinkt gemakkelijk gezegd, maar ik weet waarover ik spreek, ik doe het namelijk zelf ook veel. Minder vaak dan eerst gelukkig, maar als ik me niet zo goed voel, bespringen die gedachten me weer. Ik wens je sterkte en mildheid en hoop voor je dat je uit mag gaan van nu, hoe het nu is en niet van wat je niet kunt of van hoe je denkt dat het zou moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 (bewerkt) Hannah 10.000 liter is 10 kubieke meter. Prijs van water staat per kuub op je rekening. Inhoud vijfer is ongeveer lengte X breedte X diepte in meters en dan heb je het aantal kuub water. Met heel flauw aflopende kanten gaat dit natuurlijk niet op. Edit rekenfout want 10 kuub ipv 1 10 april 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 He, Bol, goed van je te horen. En Hannah, het siert je, no offence ment. Maar 1000 liter is 1 kubieke meter, dus je hebt 10 kuub nodig. Dat zijn slechts centenkwesties, ik denk dat 1 kuub nog geen halve euro kost. Nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ach, hopelijk komt het allemaal weer goed. Maar ja, vrouwtje Ongeduld, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Heej Daantje, Appelsap, rivella en pizza. Goed begin van het dieet Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Huh? Date? Wat gebeurt hier toch allemaal achter de schermen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Geen idee Nadia, maar dat moet je soms ook helemaal niet wíllen weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ben wel blij dat Bol even een berichtje heeft neergezet hier en dat Jane verslag zal blijven doen over haar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Heb een beetje een duf gevoel in mijn hoofd. Is ook lang geleden denk dat ik op dit tijdstip nog geen glaasje op had. Maar goed ,.. zit nu aan een bakkie slaaplekker thee en hoop dat het een beetje ontspant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ik meld me droog af voor het dagpact. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hier ook weer een dagje droog erbij. Daantje je hebt je eerste dag binnen! Heb een fijne avond, allemaal. Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Alweer terug van werk, Lekker dichtbij, lekker snel klaar. Meld me droog af voor vandaag. klein moeilijk momentje gehad vandaag, Maar ach, is alweer vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Huh? Date? Wat gebeurt hier toch allemaal achter de schermen???? Hahaha, ooit, in 2007, hebben wij 'n afspraakje gehad! Deafsprekert Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Idd mijn 1e dag . Pak nog een laatste kop thee en dan lekker het bed in straks. Maar kan me dus in elk geval droog afmelden. Slaap wel mensen. smart, Yogajuf en leila reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 ook ik meld me droog af. niet alles meegekregen van bol, maar gelukkig dat het iets beter gaat, sterkte bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 In the pocket Daan! Hoop dat de thee zijn werk doet. Slaap wel allemaal. Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Een gezellige logeerpartij gehad... met mooi weer!! Het begin is er hoor ! Bol: wat fijn van je te horen: heel veel sterkte gewenst! Je wordt gemist!! Daantje: je eerste dag, wat heerlijk! Je zult je echt beter gaan voelen!! Nou, ik ga mijn kopje thee leegmaken en nog even bankhangen en opslomen....... Erik: een heel goeie zonnige week toegewenst!! Voor iedereen: lekker slapen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden