lady jane Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ik heb haar amper gesproken mensen ze was nog erg moe, en misschien weet ze niet eens dat ze me heeft gesproken, zo afwezig klonk ze. Ik ga haar dus voorlopig ook niet weer bellen. Misschien de verpleging in het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Als het goed is mag de verpleging eigenlijk niets vertellen aan jou Jane... Maar laten we maar heel hard hopen dat Bolletje zich snel een heel stuk beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Wat heb je trouwens een monsterlijke avatar.... Ik durfde het niet te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen.. Dagpact: Rosa Lars Rapilos Agnieta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen allemaal. Vanmorgen nogal verkreukeld opgestaan, heel veel en akelig gedroomd. Veel dreiging en onveiligheid, Ik ga proberen de zinnen te verzetten op de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemorgen allen. Sterkte vandaag voor wie het nodig heeft. En een mooie vrijdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Speciaal voor Bolletje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ik schrijf me in voor de dagpact!! Hihi succes met de verfrisser! Beterschap Bolletje!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Hoihoi, Dromen ja....... wat kan dat toch een intensief werkje zijn! Ik was met wordfeud bezig vannacht. Maar.. het moet wel leuk blijven natuurlijk Hopelijk horen we gauw hoe het verder gaat met Bolletje. Bol, zet hem op! Na die buien van gisteren lijkt het ineens weer lente! Heerlijk. Straks de tuin maar es in. Dat zeg ik nu wel..... moet ook nog gordijnen strijken... Gutteguttegut.... aan de gang dan maar. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Ik mag mijn droom nog helemaal niet vertellen op dit tijdstip van de dag Werd echt wakker met ben ik nu echt zo vreemd in mijn hoofd als blijkt uit mijn droom. Verder ben ik wel redelijk normaal weer nu ik wakker ben Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Erik, dit droomde je toch niet hè, want dat kan nu inderdaad echt nog niet erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 De spinnenwebben uit mijn hoofd gesport, nu naar de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Kijk dat probleem heb ik nu niet meer plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Vriendin op bezoek krijgen en een nieuwe raspberry pi via de post krijgen is niet zo'n goede combi, heb ik gisteren gemerkt. Geen piepschuim of noppenfolie als verpakkingsmateriaal. Maar van de luchtzakjes die zonder lucht geleverd kunnen worden aan webshops. Jammer dat die noppenfolie niet meer gebruikt gaan worden. Ik had altijd een onweerstaanbare neiging om de noppen de ploppen. Ik maak me een beetje zorgen om bollie. En ook om de hondjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 (bewerkt) # 8 april 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Plof, ik denk dat haar klusmaatje voor de hondjes zorgt en hopelijk ook op bezoek gaat. Ik heb net de verpleging gemaild of die mij op de hoogte kunnen houden. Bellen vond ik niet zo'n succes en misschien ook te vermoeiend voor haar. Ik maak me ook erge zorgen, maar ken verder niemand uit haar privé leven. Dat is dus ook een nadeel van virtueel contact. zennnn en de kunst van loslaten. en kaarsjes branden dan maar. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Noppenfolie gebruik ik altijd voor verzenden. Luchtzakjes is gewoon veel goedkoper voor bedrijven, alleen de aanschaf van dit systeem is in eerste instantie is prijzig, plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Erik, dit droomde je toch niet hè, want dat kan nu inderdaad echt nog niet Die droom heb ik waar gemaakt. Net wakker van middagdutje. Vond voor jou laatst ook een leuk plaatje. Moest gelijk aan Jannigje denken. smart, Nadia en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Goedemiddag allemaal, Wat is het hier stil zeg. Hier; gekookte witlof, aardappelen, tartaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 ajam paniki, sambal goreng boontjes en zilvervliesrijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Wat is ajam paniki Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Een stresskip! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Erik erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Biefstuk, spekjes, kaasblokjes, sperziebonen en quinoa. Kliekjesdag met wat vers erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden