Spring naar bijdragen

Zondag 3 april 2016


BillyBob

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Geen zon, wel regen .... dus aan die 18 graden hebben we op dit moment helegaar niks.... 

Komt misschien nog. 

Wel staan koffie en thee klaar, dus laat de dag maar beginnen. 

Straks toch lekker een eind wandelen met de hond in het bos. 

En dan maar binnenshuis rommelen, kan ook gewoon gezellig zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal. :)

Inderdaad er was zon beloofd. Stomme mensen. :(

Jannigje ook zo'n last van de winter? Daar wist ik niets van zeg. Had je daar wel over geschreven dan. Delen is zo belangrijk. Heb je nu wel het gevoel dat het weer iets beter is of nog steeds hetzelfde? Wat voor 'n medicatie slik je daarvoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

 

@Gipsy: sterkte ermee: je hebt je goed voorbereid, nu is er niks wat je hoeft te doen afgezien nuchter van deze zondag genieten. 

 

Een prettige dag allen, die beloofde zon zou wel prettig zijn, ik had me al erop ingesteld. Het is net als een beloofd cadeautje wat je niet krijgt :-)..

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De intuitie is een Godsgeschenk, de ratio een dienaar;

ergens in de tijd zijn we de dienaar gaan aanbidden

en zijn we het geschenk vergeten.

Albert Einstein

Goedemorgen.

Ik dacht: laat ik eens filosofisch binnenkomen op deze niet zonnige en best kille dag

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je gelezen Gypsy. Wat een naar verhaal, wat kunnen mensen toch veel beschadigen bij mensen puur uit egocentrisme. Ik weet niet wat ik zou doen in jou situatie. Kan het automutileren niet veroordelen, kan me voorstellen dat je wat doet als je wanhopig bent. Maar nog een (lichamelijke) beschadiging....er zijn er al zoveel. Duim voor je dat het morgen rustig verloopt.....kom je het schrijven achteraf?

 

En voor vandaag :sun:  veel plezier op het concert! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even over gisteren, Gips.

Je zat níet lekker, verdrietig, huilen bij een liedje...maar dat was denk ik wel een understatement. Gil de volgende keer de boel bij elkaar, zodat je aandacht krijgt voordat je zelf weer een oplossing zoekt!

Ik vond het vreselijk om te lezen, maar vooral ook omdat het al gebeurd was.

Nu eerst genieten van je concert en als je moet huilen, lekker doen! Raak je ook spanning mee kwijt. Maar hopelijk dansen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even over gisteren, Gips.

Je zat níet lekker, verdrietig, huilen bij een liedje...maar dat was denk ik wel een understatement. Gil de volgende keer de boel bij elkaar, zodat je aandacht krijgt voordat je zelf weer een oplossing !

Amen, helemaal mee eens.

Of het voldoende voor je is, weet ik niet, maar ik hoop ook dat je je meldt en aandacht durft te vragen.

Ben ik zelf eeeerrrrrg goed in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...