nancy Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Mooi om te lezen A3. gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goedemorgen overigens aan allen. Ik ga ook even verder teruglezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Vandaag tweeëneenhalf jaar geleden stopte ik met drinken. Mijn hopelijk voorgoed laatste cold turkey volgde. Domweg dag na dag volhouden loont. Met wilskracht kun je veel bereiken. (Het forum hield en houdt me scherp.) Nooit meer te ‘hoeven’ drinken is een ware bevrijding. Die cold turkey van mezelf van een kleine vijf maanden geleden schoot me nu ook binnen. Brrr, dat nooit meer, wat een verschrikking, zweten, slapen, jezelf weer zielig vinden, achterdocht, last van de maag, gadver de gadver allemaal.. Heerlijk weer vandaag: geniet ervan allemaal, vanachter het glas of buiten. Houd het droog allen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Toppie A3 Echt een lekker vrij gevoel is het he. Nog steeds wielrennen ook A3 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Zo, eindelijk 'bij'... Heftige gebeurtenissen hier weer. Mai, wat ben ik blij voor je dat je het leven weer helder wilt gaan omarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 A3, petje af voor hoe jij jezelf indertijd herpakt hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Mooi werk A3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Piep, ff om het hoekje! A3: gefeliciteerd, top! Hier toe aan de 2e pot koffie. Heerlijk zondag! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Utrech - ADO ....................1-0.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Utrech - ADO ....................1-0.. Niets is het waard om te gaan drinken.. Sowhat, Monster en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 2-0 ook niet.................. 2-0 Booymans. Hier gewoon thee hoor. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Hier ook thee Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 met een dikke klodder honing erin, toch wel lekker.... Utrecht speelt slecht, maar 2 kansen en 2 wonderschone goals, som zit het mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goeie middag allen. Hier in het oosten breekt de zon ook door ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 En Toine, mooie wedstrijd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Straks Heracles..☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Goedemiddag allen. Wat een stralende dag! Ik lig helaas nog met koorts en griep, maar las een heerlijke film dag in. A3, van harte. Goed om te lezen. Mensen als jij lezen motiverend. Ik heb het weekend maar een paar momentjes gehad dat er een glas wijn in mijn brein voorbij kwam, maar die duwde ik zo weer weg. Vandaag al weer zondag. Dag 6. Straks toch proberen wat Yoga op mijn matje te doen. Dat zal dan ook de enige inspanning zijn die ik vandaag lever. Geniet van de zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Beterschap Mikki en geniet van het zonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Dank je Klontje. Wie weet ga ik er vanmiddag even dik ingepakt in zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Mikki, Een goed gevoel geeft het, als je de gedachte weer weg kan duwen. En geloof me maar, het gaat je steeds beter af. Het wordt makkelijker en het wordt steeds minder. mikki reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Hé lief wijfie, dat kokhalzen ken ij. Komt gewoon door de stress. En wat ik zo heb gelezen is dat jij het ook niet gemakkelijk hebt. Jouw hond is je alles natuurlijk en zorg er maar lekker voor. Lekkere wandelingen maken. Jij blij hond blij. Komt goed xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Oh ja en eet smakelijk vanavond ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Wijffie, ieder heeft zijn eigen proces. Ik en heel veel andere hier hebben al vele stop pogingen achter de rug. Blijkbaar zijn al die pogingen en de illusie te kunnen minderen nodig tot het proces om helemaal te kunnen stoppen. Ik heb niet alles van jou en alle reacties op jou gelezen en ga daar dan ook verder niet over oordelen. Maar van mij dan maar een oprechte: Zet hem op! Drink vandaag niet. klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arie12 Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Als je last van je maag hebt is het misschien niet zo verstandig om zoveel junk food als chinees te eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Wat is er dan gebeurd met jou partner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden