Spring naar bijdragen

Zondag 13 maart 2016


Vol

Aanbevolen berichten

Wijfie, je hebt een belangrijk persoon verloren en dat je daar verdriet van hebt, hem mist en je alleen voelt is heel begrijpelijk. En daar heb je ook ruimte voor nodig en troost. Dat gun ik je ook!

 

Tegelijkertijd ben ik aldoor geschokt door je gebrek aan zelfstandigheid. Je wil zo graag dat er iemand voor je komt zorgen, maar zou je niet eens beginnen met voor jezelf te zorgen?

Het is niet verwijtend bedoeld, maar is het nooit bij je opgekomen dat je misschien zelf voor een inkomen zou moeten zorgen met een man die zoveel ouder was? Het is net alsof dat  als een totale verrassing voor je is gekomen.

Ik denk dat je je een stuk sterker en blijer zal voelen als je zelf de regie over je eigen leven neemt. Niet afhankelijk van de soos, of van je zoon of van een vriend die met je komt eten, niet de psycholoog of de AA, maar jijzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein broertje is geweest. Hij wordt voor de eerste keer opa. O en wat is ie bezorgd, als het allemaal maar goed gaat.

Die meid is Benelux kampioen Judo zwaargewicht geweest. Die kan wel tegen een stootje hoor.

Maar ik ben erg blij voor hem. En die bezorgdheid zit er bij ons alle drie flink in. Onze ouders waren dat ook.

Zo nu knoflook stokbrood met kaas uit de oven. :)  Verder is het hier redelijk gegaan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag geen moetens hier. Koopzondag, maar we kwamen niet verder dan de eerste winkel en dat was de MM. Ik hou niet van dit soort grote winkels maar we zijn er wel anderhalf uur binnen geweest. Koop ik daar een lollige luchtverfrisser en een bloeddrukmeter. Thuisgekomen de mouwen letterlijk en figuurlijk opgestroopt: blijkt er niets in de verpakking te zitten (op een stapel boekjes na). Ja hoor, dat heb ik weer... :blush:

 

Haha wat superdom zeg...

Ik ga lekker suddervlees eten (met abrikozen en koriander) rijst en spruitjes.

Gezellig zo' n loge... ligt te pitten op de bank nu :D

 

nou ja beter, anders zou ze zeggen: zit je alweer bij het forum?

En die lange wandeling.. komt morgen wel weer!

 

fijne avond nog!  enne fijn Bol dat het wat beter gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat wist ik eerder niet Wijfie. Wat heftig. Kan me voorstellen dat je leven dan geen invulling heeft wanneer je in zo n rouwproces zit.

Je wederhelft verliezen, daar kan je niet op anticiperen denk ik. Wat je dan overkomt weet je van te voren niet. Iedereen rouwt op een andere manier, daar is geen standaard voor...

Ik hoop dat de Chinees je lekker zal smaken. Prop je goed vol, dan heb je ook geen zin in drank.

Jou man kijkt vast met je mee, maak hem trots :rose:  :rose: :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...