fleurtje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen Bleuuuk...ik had een hele tekst geschreven rond gisteren maar mijn broer belde net aan. Was de sleutel van zijn app ergens vergeten en kon niet meer binnen (doet nachtwerk).Dus tekst op één of andere manier weg. Moet me verder klaarmaken dus zal er niet meer inzitten nu. Lisette welkom! Haddock en Mai, dank je wel Vonneke Lars! Jannigje , hoop dat het al wat beter gaat.Letje, sterkte met de dochter! Hopelijk is er vlug verbetering Laters Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen smart, AlbertRemmo, ronja en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen frummers, Het is inmiddels al licht buiten. En nat... wat een regen weer. Binnen staan koffie , thee en cola te wachten... Nog steeds snipverkouden, hoofdpijn, zere ledematen en moeeeeee.... Ben het onderhand wel zat, eerst de griep en nu die verkoudheid... Maar goed het zal oooit wel weer overgaan... Laat de dag maar beginnen lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen lieve mensen. Dagpact: Albert Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Dank je Lars. Tsja, ziek ben ik eigenlijk niet, maar je voelt je zo lamlendig... Afijn, genoeg gezeurd... Zat net even te kijken naar aanleiding van de verloren tekst van Fleurtje: Als je een poosje aan het typen bent in een bericht krijg je op zeker momen in de lichtblauwe onderbalk de meldin dat de tekst automatisch is bewaard. Raak je stukken kwijt dan kun je klikken op 'Bekijk automatisch Bewaarde Inhoud (Vandaag, ' Dan krijg je een pop up met de tekst die je per abuis hebt gewist en dan kun je klikken op 'herstellen'.... et voila...dan staatie er weer.. lady jane, smart en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Albert Lisette jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen! Koffie en bloemen...mooi begin van de dag. Ik heb voor het eerst sinds 12 nachten weer doorgeslapen! Net als jij Yvonne nog zo'n rot-nasleep van de griep maar wel vooruitgang blijkbaar. Maak er wat van vandaag.. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goeie morgen allemaal. Het wordt tijd dat het voorjaar echt begint met al die griepers. Niet leuk om zolang ziek te zijn. Lars gaat het met jou ook weer wat beter? Hier dadelijk maar eens boodschappen doen. Het zonnetje schijnt dus droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Ook hier nog steeds gammel en verkouden. Lijkt wel iets los te komen nu. Gisteren weer heel vroeg naar bed gegaan, en slaap dan de hele nacht goed door. Was al weg gestreken, straks even zuigen, brood klaar maken en gelukkig wat later beginnen vandaag En alle verkouden snotteraars; Beterschap ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen.. Dagpact: Albert Lisette jowan Agnieta Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen. Een prettige dan allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goede morgen moet zo weer weg .Sterkte met je dochter letje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Ietjefietje: Dit klinkt herkenbaar! Mijn zusje had dat vroeger altijd toen we op de basisschool zaten. Elke dag last van, vooral als ze wat gegeten had. Het bleken haar darmen te zijn. Ze kreeg elke ochtend een poederdrankje van de apotheek en ze moest goed vezelrijk eten en daar is ze na een paar jaar vanzelf overheen gegroeid. Misschien is het iets vergelijkbaars? Maar als ik het me goed herinnert is er binnenkort medisch onderzoek toch? Sterkte in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen Het enige wat ik kan bedenken is dat je haar maar eens binnenste buiten moet laten keren Ietje. Yvonne beterschap gewenst. Het wordt hoog tijd dat de zon zich laat zien. Veel zieke mensen om me heen. Voor alle snotteraars van mij een AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Is yoga niets voor jou Aggie? Of ontspanningsoefeningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Kop op Agnieta! Wat zei je begeleider? Ik heb er geen ervaring mee dus weet niet wat zijn/haar taak is... Kan je niet bij iemand op bezoek gaan, even koffie drinken, alles van je af praten? Dingen opschrijven? Naar buiten? Je weet waarschijnlijk zelf een stuk beter wat voor jou werkt natuurlijk....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Misschien Agnieta, is het juist een idee om eens te kijken hoe je op een andere manier kan omgaan met die chaos in je hoofd. Nou zal ik je niet overladen met tips, want wat bij de één werkt, hoeft bij jou niet te werken en uiteindelijk zul je daar je eigen manier voor moeten bedenken. KMW is er in ieder geval één, dat zie ik je vaak schrijven, dus die wil ik dan wel opnoemen Uiteindelijk door voor alcohol te kiezen, hou je die chaos in je hoofd ook in stand. Feitelijk doe je dat zelf. En zo blijf je in dat bekende cirkeltje zitten. Rudy en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Hier een heerlijk zonnetje, net even buiten wezen wandelen met de kleine, ze heeft haar eerste schoentjes gekregen! zij ik lady jane en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Agnieta, wat goed dat je gebeld hebt ! Niet gek geworden, maar slim Net in supermarkt heel bewust het pad langs de wijn gemeden, mijn man is vanavond wéér laat thuis ivm werk en ik ben dit ziek zijn zo zat en ben zo moe dat ik enorm zin heb. Dus. Met jullie in achterhoofd maar heel vroeg al boodschappen gehaald en gevaar is weer voorbij ! JIPPIE !!!!! Jannigje, AlbertRemmo, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Ik vind je begeleider bellen en niet drinken ondanks 9/10 GEEN halfslachtige poging ! Dat pogingen niet altijd lukken, wil niet zeggen dat ze halfslachtig zijn toch ? Daarbij, lukt het vandaag tot nu toe ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Mijn ervaring is, Hoe langer ik droog sta, hoe minder chaos er is in mijn hoofd. Ik kan alles veel beter handteren. Dus dames, langer stoppen met drinken en niet zoals nu. een paar dagen of weken Rudy en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden