Gast Lars Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Goedemorgen allen. Valentijnsdag vandaag. Goed voor de middenstand. 15 februari 2016 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Goedemorgen frummers. Zondag alweer. Het wordt al weer licht buiten. Ik hoor het waaien, geen regen.... ... we zullen zien wat de dag brengt vandaag. Tsja, goede dag voor de middenstand... hoewel je ook zonder die groep te spekken natuurlijk iets leuks van Valentijnsdag kunt maken . Ontbijtje op bed kost niks extra tenslotte... Hoef ik niet te doen vandaag: Kees ligt te dampen in de griep... Maar hier beneden is het al lekker warm en staan koffie en thee voor je klaar. Laat die dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Leuk Vlok, ook goedemorgen overigens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Goedemorgen Ach Valentijn.Was het alweer vergeten.Ik ben home alone dus vrees dat ik niet echt iets krijg.Buiten het eitje van Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Beterschap Letjefietje!Hier nog niets van ziektekiemen (ik tik ff op hout) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Morgu dames... Nou, hier dan maar een feessie bouwen he? 14 februari 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Bedankt Jannigje voor je berichtje eerder.Ook voor jou veel sterkte. 2014 is nog niet zo ver weg. Zo voelt het voor mij althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Dat eitje was voor de groep hier. Maar pak er rustig ook 1. Ohw..het was voor ons. Ik las fout.. Ik neem me toch maar een eitje dan..misschien zelfs twee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Morgu dames... Nou, hier dan maar een feessie bouwen he? Ooooh! Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Sterkte Ietje Goeie morgen kanjers. Dadelijk bezoek dus gauw opschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Dames? Oké duidelijk. Tast toe dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik ga maar wat opruimen.Geniet van jullie Valentijn.Yvonne, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 goeiemorgen frummers en weer zit ik met een kater op de bank ach nu heeft het wel wat ook koppie tegen mijn been witte haren op mijn zwarte broek geknor en vol overgave doorslapen Happy Valentinesday dus weer. en Von; lekker bedje verschonen voor je lief nu, hij boft maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 goedemorgen een knuffel is genoeg voor valentijn toch? dikke hug aan iedereen hier! dagpact Leila smart en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 goedemorgen, dagpact Leila Nadia Heb een mooie Valentijnsdag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Goede morgen, Het wordt hier steeds witter door sneeuw.. de enige die dit nu nog leuk vindt is ons pupje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Sneeuw!? Getver, zo geen zin in! Hou het alsjeblieft daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Wat mij betreft geen zorgen, Nadia.. ik ga die sneeuw echt jouw kant niet opschuiven. Ben ik veel te lui voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik was even in de war .. Lees bij Ietje : " Ik zit met smart op een bak koffie te wachten..." Met Smart ?? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ietje met Smart op de bank, LJ met een kater... eens zien wat deze dag verder gaat brengen. Bij mij zijn vrouw en kinderen een poosje de deur uit en komt langzaam de energie een beetje terug na een week griep. Net onder de douche uit en ik kijk terug op een droge week. Niet zonder trek, maar wel zonder al te veel moeite. Ik vind het een lekker gevoel om trek te kunnen weerstaan. In het begin van de week had ik het dagpact er trouwens wel echt bij nodig. Indigo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Dochterlief (7) had me vandaag ontbijt op bed willen brengen 'voor valentijnsdag'. Misschien dat ze het allemaal nog niet helemaal snapt, maar ik ga er vanuit dat ik gewoon de liefde van haar leven ben. Hoewel. Ze bleek een kinderlogeerfeestje te hebben en heeft niet eens thuis geslapen. Er zijn in haar leven blijkbaar dingen belangrijker dan papa ontbijt op bed brengen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Meya, goed om te lezen dat je in je experimenteerfase terug kunt kijken op een droge week. Pas wel op met dat lekkere gevoel van trek kunnen weerstaan, hoor. Dat lijkt nog erg gerelateerd aan het "roze wolk gevoel".. Wat doe je als je geen of nauwelijks meer trek meer zult ervaren? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Doei allemaal (tenminste de echte frummers), ik heb besloten, na een paar dagen bedenktijd, om er mee te stoppen op dit forum. Daar zijn een aantal redenen voor, de belangrijkste reden is dat dat ik er vele malen beter voor sta dan vier maanden geleden (waarvoor dank aan iedereen die me op dit draadje heeft ondersteund!). Dat is echter niet de belangrijkste reden omdat ik best mensen wil helpen, aangezien ik ook geholpen ben. Mijn conclusie na het hele Plop verhaal, en met name de reactie van de moderator die nog steeds iedereen strafpunten geeft die de naam noemt (nog even en in navolging van Jahweh krijgt Plop een hele schare volgers :-)) is dat ik me hier niet meer prettig welkom voel. Ik weet zo goed als zeker dat er enkele nep accounts bezig zijn maar het is veel makkelijker om alles in de doofpot te stoppen dan om er iets aan proberen te doen. Dat zou ik inderdaad ook kunnen doen, wegkijken en naar mezelf kijken, maar daar kies ik bewust niet voor. Mijn herstel plan is er juist op gericht om dingen waar ik problemen mee heb onder ogen te zien en er iets mee te doen. Als ik vervolgens zelf "the name that can't be mentioned" niet mag noemen, ben ik er klaar mee. Ik vind dat van dergelijk kinderachtig/belerend niveau, dat ik me maar richt op de dingen waar ik zelf geestelijk wel verder mee kom. Het heeft me ook weer de kracht van de wekelijkse meetings bij AA laten zien waar je met anderen in een vertrouwde omgeving over je problemen kan praten en dat zal ik zeker blijven doen. Houd het droog allen, TomTom2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 goedemorgen, dagpact LeilaNadia Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 He wat naar (Tom) en voor ons allen. Zo blijft die onrust maar duren. Maar ik wens je het beste Tomtom!! Ik ga even uit logeren. Ben er morgenavond weer. En verder... wil ik deel uit blijven maken van een forum waar ikzelf een steentje bijdraag en het negatieve eigenlijk zo veel mogelijk mijd. Het forum zijn wijzelf ! Happy Valentine! Jannigje, Indigo en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden