Spring naar bijdragen

Zondag 14-2-2016

Gast Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Zondag alweer. 

Het wordt al weer licht buiten. Ik hoor het waaien, geen regen.... 

... we zullen zien wat de dag brengt vandaag. 

Tsja, goede dag voor de middenstand...  hoewel je ook zonder die groep te spekken

natuurlijk iets leuks van Valentijnsdag kunt maken  ;)  . 

Ontbijtje :rose: op bed kost niks extra tenslotte... 

Hoef ik niet te doen vandaag: Kees ligt te dampen in de griep... :blink:

Maar hier beneden is het al lekker warm en staan koffie en thee voor je klaar. 

Laat die dag maar beginnen. 

:rose: post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg :rose: post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje met Smart op de bank, LJ met een kater... eens zien wat deze dag verder gaat brengen.

Bij mij zijn vrouw en kinderen een poosje de deur uit en komt langzaam de energie een beetje terug na een week griep. Net onder de douche uit en ik kijk terug op een droge week. Niet zonder trek, maar wel zonder al te veel moeite. Ik vind het een lekker gevoel om trek te kunnen weerstaan. In het begin van de week had ik het dagpact er trouwens wel echt bij nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochterlief (7) had me vandaag ontbijt op bed willen brengen 'voor valentijnsdag'. Misschien dat ze het allemaal nog niet helemaal snapt, maar ik ga er vanuit dat ik gewoon de liefde van haar leven ben.

Hoewel. Ze bleek een kinderlogeerfeestje te hebben en heeft niet eens thuis geslapen. Er zijn in haar leven blijkbaar dingen belangrijker dan papa ontbijt op bed brengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meya, goed om te lezen dat je in je experimenteerfase terug kunt kijken op een droge week.

Pas wel op met dat lekkere gevoel van trek kunnen weerstaan, hoor. Dat lijkt nog erg gerelateerd aan het "roze wolk gevoel"..

Wat doe je als je geen of nauwelijks meer trek meer zult ervaren? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doei allemaal (tenminste de echte frummers),

ik heb besloten, na een paar dagen bedenktijd, om er mee te stoppen op dit forum. Daar zijn een aantal redenen voor, de belangrijkste reden is dat dat ik er vele malen beter voor sta dan vier maanden geleden (waarvoor dank aan iedereen die me op dit draadje heeft ondersteund!). 

Dat is echter niet de belangrijkste reden omdat ik best mensen wil helpen, aangezien ik ook geholpen ben. Mijn conclusie na het hele Plop verhaal, en met name de reactie van de moderator die nog steeds iedereen strafpunten geeft die de naam noemt (nog even en in navolging van Jahweh krijgt Plop een hele schare volgers :-)) is dat ik me hier niet meer prettig welkom voel. Ik weet zo goed als zeker dat er enkele nep accounts bezig zijn maar het is veel makkelijker om alles in de doofpot te stoppen dan om er iets aan proberen te doen. Dat zou ik inderdaad ook kunnen doen, wegkijken en naar mezelf kijken, maar daar kies ik bewust niet voor. Mijn herstel plan is er juist op gericht om dingen waar ik problemen mee heb onder ogen te zien en er iets mee te doen. Als ik vervolgens zelf "the name that can't be mentioned" niet mag noemen, ben ik er klaar mee. Ik vind dat van dergelijk kinderachtig/belerend niveau, dat ik me maar richt op de dingen waar ik zelf geestelijk wel verder mee kom. Het heeft me ook weer de kracht van de wekelijkse meetings bij AA laten zien waar je met anderen in een vertrouwde omgeving over je problemen kan praten en dat zal ik zeker blijven doen. 

Houd het droog allen, 

TomTom2. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He wat naar (Tom) en voor ons allen.

Zo blijft die onrust maar duren.

Maar ik wens je het beste Tomtom!!

Ik ga even uit logeren. Ben er morgenavond weer.

En verder... wil ik deel uit blijven maken van een forum waar ikzelf

een steentje bijdraag en het negatieve eigenlijk zo veel mogelijk mijd.

Het forum zijn wijzelf !

Happy Valentine! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...